|
|
Személyi adatlap |
Nyomtatási kép ARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2013. XII. 31. Közlemények |
2013
kézi bevitellel, 2013. IX. 09. |
Tapola, A., Jaakkola, T., & Niemivirta, M.: The influence of achievement goal orientations and task concreteness on situational interest, Journal of Experimental Education, pp. 00-00 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk impakt faktor: 1.789 nyelv: angol
|
2013
kézi bevitellel, 2013. IX. 09. |
Vuokko, E., Niemivirta, M., & Helenius, P.: Cortical activation patterns during subitizing and counting, Brain Research, 1497, pp. 40-52 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk impakt faktor: 2.879 nyelv: angol DOI |
2011
kézi bevitellel, 2013. IX. 09. |
Helenius, P., Laasonen, M., Hokkanen, L., Paetau, R., & Niemivirta, M.: Impaired engagement of the ventral attentional pathway in ADHD, Neuropsychologia, 49, pp. 1889-1896 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk impakt faktor: 4.372 nyelv: angol DOI |
2011
kézi bevitellel, 2013. IX. 09. |
Tuominen-Soini, H., Salmela-Aro, K., & Niemivirta, M.: Stability and change in achievement goal orientations: A person-centered approach, Contemporary Educational Psychology, 36, pp. 82-100 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk impakt faktor: 3.680 nyelv: angol DOI |
2010
kézi bevitellel, 2013. IX. 09. |
Helenius, P., Laasonen, M., Hokkanen, L., Paetau, R., & Niemivirta, M: Neural correlates of late positivities associated with infrequent visual events and response errors, NeuroImage, 53(2), pp. 619-628 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk impakt faktor: 7.063 nyelv: angol DOI |
2010
kézi bevitellel, 2013. IX. 09. |
Aunio, P., & Niemivirta, M.: Predicting children's mathematical performance in grade one by early numeracy, Learning and Individual Differences, 20(5), pp. 427-435 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk impakt faktor: 2.005 nyelv: angol DOI |
2008
kézi bevitellel, 2013. IX. 09. |
Tuominen-Soini, H., Salmela-Aro, K., & Niemivirta, M.: Achievement goal orientations and subjective well-being: A person-centred analysis, Learning and Instruction, 18, pp. 251-266 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk impakt faktor: 3.621 nyelv: angol DOI |
2007
kézi bevitellel, 2013. IX. 09. |
Niemivirta, M., & Tapola, A.: Self-efficacy, interest, and task performance: Within-task changes, mutual relationships, and predictive effects, Zeitschrift für Pädagogische Psychologie, 21, pp. 241-250 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk impakt faktor: 1.327 nyelv: angol DOI |
2001
kézi bevitellel, 2013. IX. 09. |
Niemivirta, M.: Individual differences and developmental trends in motivation: Integrating person-centered and variable-centered methods, Advances in Motivation and Achievement, Vol 12, pp. 241-275 dokumentum típusa: Könyvrészlet/Műtárgyleírás nyelv: angol URL |
2000
kézi bevitellel, 2013. IX. 09. |
Boekaerts, M. & Niemivirta, M.: Self-regulation in learning: Finding a balance between learning- and ego-protective goals, Handbook of Self-Regulation, pp. 417-450 dokumentum típusa: Könyvrészlet/Műtárgyleírás nyelv: angol DOI |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 0 |
|
|
|
|
|