Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. VI. 08. Közlemények |
2020
 adattárból, 2020. VI. 08. |
Adokiye Ekine Atombosoba, István Fülöp, István Tekse, Zoltán Kovács, Pál Siklós, Ágnes Koppán, Miklós Koppán: Effectiveness of Combined Hysterolaparoscopy on the Quality of Life of Patients with Endometriosis: A Retrospective Review in Hungary, Journal of Women's Health and Development 3: (1) pp. 32-55. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2019
 adattárból, 2020. VI. 08. |
Koppán Ágnes, Kárpáti Eszter, Eklics Kata: Pragmatikai megfontolások az orvosi szaknyelv oktatásában, PORTA LINGUA 2019: pp. 197-209. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2019
 adattárból, 2020. VI. 08. |
Eklics Kata, Kárpáti Eszter, Cathey Robin Valerie, Lee Andrew J., Koppán Ágnes: Interdisciplinary Medical Communication Training at the University of Pécs, In: Josep, Domenech; Paloma, Merello; Elena, de la Poza; Desamparados, Blazquez; Raúl, Peña-Ortiz (szerk.) 5th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'19), Editorial Universitat Politècnica de Valencia (2019) pp. 695-703. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol URL |
2018
 adattárból, 2020. VI. 08. |
Halász Renáta, Kárpáti Eszter, Eklics Kata, Koppán Ágnes: A betegközpontú szemlélet mint érték megjelenése a magyar orvosi szaknyelvoktatásban, PORTA LINGUA 2018: pp. 237-248. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar
|
2018
 adattárból, 2020. VI. 08. |
Koppán Ágnes, Halász Renáta, Szemán Eszter, Németh Zsuzsanna, Eklics Kata: Szimulációs orvos-beteg kommunikáció − fókuszált interjúk alapján, In: Dombi, Judit; Farkas, Judit; Gúti, Erika (szerk.) Aszimmetrikus kommunikáció - aszimmetrikus viszonyok, SZAK Kiadó (2018) pp. 864-880. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar
|
2017
 adattárból, 2020. VI. 08. |
Koppan A, Eklicsne Lepenye K, Halasz R, Sebok J, Szeman E, Nemeth Z, Rendeki S: A színész mint szimulált páciens az oktatásban a Pécsi Tudományegyetemen, ORVOSI HETILAP 158: (26) pp. 1022-1027. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2016
 adattárból, 2020. VI. 08. |
Katalin Eklicsné Lepenye, Ágnes Koppán, Timea Németh: How to involve medical history taking effectively in LSP teaching, CASALC REVIEW 5: (2) pp. 117-126. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény nyelv: angol
|
2015
 adattárból, 2020. VI. 08. |
Á Koppán, K Eklicsné Lepenye, R Halász, J Sebők, G A Molnár: Introduction to the Pécs Model. Innovation in teaching Medical History Taking, In: Elena, de la Poza; Josep, Domènech; Jaime, Lloret; M, Cinta Vincent Vela; Elena, Zuriaga Agustí (szerk.) 1st International Conference on Higher Education Advances (HEAd' 15), Editorial Universitat Politècnica de València - UPV (2015) pp. 620-625. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol URL |
2015
 adattárból, 2020. VI. 08. |
Koppán Ágnes, Eklicsné Lepenye Katalin, Halász Renáta: Peer learning - peer tutoring az orvos – beteg kommunikáció tanításában, PORTA LINGUA pp. 213-221. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2010
 adattárból, 2020. VI. 08. |
Koppan A, Frank O, Hámori J, Kriszbacher I, Vranics I, Garai J, Bódis J, Tinneberg HR, Koppán M: Életmódbeli faktorok hatása a kismedencei fájdalomra és életminőségre endometriosisban, MAGYAR EPIDEMIOLÓGIA 7: (1) pp. 17-26. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 2  |
|
|