Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2019. IV. 01. Közlemények |
2019
 adattárból, 2019. IV. 01. |
Kálmán Orsolya: A felsőoktatás oktatóinak szakmai fejlődése: az oktatói identitás alakulása és a tanulás módjai, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2019: (1) pp. 74-97. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2018
 adattárból, 2019. IV. 01. |
Erdei Luca Alexa, Verderber Éva, Horváth László, Velkey Kristóf, Kovács István Vilmos, Kálmán Orsolya: Nemzetközi együttműködésben megvalósuló doktori képzések mint a szervezeti tanulás forrásai, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 68: (1-2) pp. 36-58. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2018
 adattárból, 2019. IV. 01. |
Kálmán Orsolya: Az oktatók szakmai fejlődésének és tanulásának megközelítései a felsőoktatásban, In: Fehérvári, Anikó (szerk.) A Borsszem Jankótól Bolognáig., ELTE PPK - L'Harmattan Kiadó (2018) pp. 218-236. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
|
2018
 adattárból, 2019. IV. 01. |
Kálmán Orsolya, Rapos Nóra: Teachers’ Experiences and Perceptions about Professional Development and their Innovative Practices, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 8: (3) pp. 43-61. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
2017
 adattárból, 2019. IV. 01. |
Bajzáth Angéla, Kálmán Orsolya, Rapos Nóra: A képzési program fejlesztése, In: Lukács, István; Derényi, András (szerk.) Kézikönyv a képzési programok tanulási eredményeken alapuló fejlesztéséhez, felülvizsgálatához, Oktatási Hivatal (2017) pp. 41-84. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
|
2016
 adattárból, 2019. IV. 01. |
Kálmán Orsolya: Innovatív pedagógusok az innovatív gyakorlatukról, In: Vámos, Ágnes (szerk.) Tanuló pedagógusok és az iskola szakmai tőkéje, ELTE Eötvös Kiadó (2016) pp. 143-166. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
|
2014
 adattárból, 2019. IV. 01. |
Kálmán Orsolya: Innovatív tanulási környezetek, In: Benedek, András; Golnhofer, Erzsébet (szerk.) Tanulmányok a neveléstudomány köréből - 2013, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság (2014) pp. 257-280. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2013
 adattárból, 2019. IV. 01. |
Kálmán Orsolya: A pedagógusjelöltek és pedagógusok nézetei – hazai kutatások nemzetközi kontextusban, In: Kotschy, Beáta (szerk.) Új utak a pedagóguskutatásban, Líceum Kiadó (2013) pp. 81-104. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar
|
2012
 adattárból, 2019. IV. 01. |
Honkimäki Sanna, Kálmán Orsolya: Approaches to Transition Support for First Year Students in Higher Education, In: Tynjälä, P; Stenström, M; Saarnivaara, M (szerk.) Transitions and Transformations in Learning and Education, Springer-Verlag (2012) pp. 247-270. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol
|
2011
 adattárból, 2019. IV. 01. |
Rapos Nóra, Gaskó Krisztina, Kálmán Orsolya, Mészáros György: Az adaptív-elfogadó iskola koncepciója, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI) dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 21 nyelv: magyar Teljes szöveg |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 26  |
|
|