Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2022. III. 01. Közlemények |
2020
 adattárból, 2022. III. 01. |
Krisztina Károly, Ildikó Lázár, Cecilia Gall: Foreword, In: Krisztina, Károly; Ildikó, Lázár; Cecilia, Gall (szerk.) Culture and Intercultural Communication, ELTE School of English and American Studies (SEAS) (2020) pp. 7-8. dokumentum típusa: nyelv: angol URL |
2020
 adattárból, 2022. III. 01. |
Ildikó Lázár: Cooperative Learning for Intercultural Competence, In: Krisztina, Károly; Ildikó, Lázár; Cecilia, Gall (szerk.) Culture and Intercultural Communication, ELTE School of English and American Studies (SEAS) (2020) pp. 71-89. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol URL |
2020
 adattárból, 2022. III. 01. |
Krisztina Károly, Ildikó Lázár, Cecilia Gall: Culture and Intercultural Communication, ELTE School of English and American Studies (SEAS) dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: angol URL |
2018
 adattárból, 2022. III. 01. |
Hubai Katalin, Lázár Ildikó: Assessment of learning in the Hungarian education system with a special focus on language teachers’ views and practices, WORKING PAPERS IN LANGUAGE PEDAGOGY 12: pp. 83-93. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol Teljes szöveg |
2018
 adattárból, 2022. III. 01. |
Enyedi Á, Lázár I: Teacher talking style: Intention and impact, In: Illés, Éva; Sazdovska, Jasmina (szerk.) Dimensions, diversity, and directions in ELT, IATEFL Hungary (2018) pp. 61-71. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol
|
2015
 adattárból, 2022. III. 01. |
Ildikó Lázár: EFL learners' intercultural competence development in an international web collaboration project, LANGUAGE LEARNING JOURNAL 43: (2) pp. 208-221. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 35 nyelv: angol URL |
2011
 adattárból, 2022. III. 01. |
Ildikó Lázár: Teachers’ beliefs about integrating the development of intercultural communicative competence in language teaching, FORUM SPRACHE 5: (5) pp. 113-127. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 17 nyelv: angol
|
2007
 adattárból, 2022. III. 01. |
Ildikó Lázár, Martina Huber-Kriegler, Denise Lussier, Gabriella S Matei, Christiane Peck: Developing and assessing intercultural communicative competence, Council of Europe dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 11 nyelv: angol
|
2003
 adattárból, 2022. III. 01. |
Martina Huber-Kriegler, Ildikó Lázár, John Strange: Mirrors and windows, Council of Europe dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 10 nyelv: angol
|
2000
 adattárból, 2022. III. 01. |
Holló Dorottya, Lázár Ildikó: The Neglected Element – Teaching Culture in the EFL Classroom, NOVELTY - A JOURNAL OF ENGLISH LANGUAGE TEACHING AND CULTURAL STUDIES IN HUNGARY 7: (1) pp. 76-85. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 6 nyelv: angol
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 81  |
|
|