Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. I. 03.
Személyes adatok
Győriné Stefanik Krisztina
név Győriné Stefanik Krisztina
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím krisztina.stefanikbarczi.elte.hu
telefonszám +36 1 358-5530
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2007
fokozat tudományága pszichológiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2009 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 2.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 1
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
Havasi Ágnes (PhD) 2013/08  NDI2-ELTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Németh Vivien (PhD) (2023/08)  NDI2-ELTE
(50%) Fazekas Dorottya Krisztina (PhD) (2022/08)  NDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Az autizmus spektrum pszichológiai és pszicho-edukációs jellemzői, ezek gyakorlati implikációi. Evidencia-alapú oktatás és támogatás speciális szükségletű gyermekek és felnőttek számára.
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
pszichológiai tudományok
Közlemények
2019

Stefanik Krisztina: Az evidencia és az evidenciaalapú gyakorlat fogalma, In: Győri, Miklós; Billédi, Katalin (szerk.) Atipikus diákok, segítő appok, tudományos evidenciák, ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar (2019) pp. 55-64.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2019

Stefanik Krisztina: Az autizmus spektrum zavarok evidenciaalapú oktatási és támogatási módszertanának alapjai, In: Győri, Miklós; Billédi, Katalin (szerk.) Atipikus diákok, segítő appok, tudományos evidenciák, ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar (2019) pp. 65-78.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2018

Vargáné Molnár Márta, Stefanik Krisztina: Autizmus-specifikus szociális készségfejlesztő csoporttréningek értékelésének szempontjai: a Lego alapú támogatás áttekintése, GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 46: (3) pp. 155-168.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2016

Győri Miklós, Borsos Zsófia, Stefanik Krisztina, Csákvári Judit: Data Quality as a Bottleneck in Developing a Social-Serious-Game-Based Multi-modal System for Early Screening for ‘High Functioning’ Cases of Autism Spectrum Condition, In: Klaus, Miesenberger; Christian, Bühler; Petr, Penaz (szerk.) Computers Helping People with Special Needs. 15th International Conference, ICCHP 2016. PT I-II, Springer International Publishing (2016) pp. 358-366.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2015

Győri Miklós, Stefanik Krisztina, Kanizsai-Nagy Ildikó: Evidence-based development and evaluation of mobile cognitive support apps for people on the autism spectrum: methodological conclusions from two R+D projects, In: Sik-Lányi, C; Hoogerwerf, E-J; Miesenberger, K (szerk.) Assistive Technology: Building Bridges, IOS Press (2015) pp. 55-62.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
2010

Lázár AS, Lázár ZI, Bíró A, Gyori M, Tárnok Z, Prekop C, Keszei A, Stefanik K, Gádoros J, Halász P, Bódizs R: Reduced fronto-cortical brain connectivity during NREM sleep in Asperger syndrome: An EEG spectral and phase coherence study, CLINICAL NEUROPHYSIOLOGY 121: (11) pp. 1844-1854.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 31
nyelv: angol
URL 
2007

Győri Miklós, Hahn N, Várnai Zs, Sajó E, Stefanik Krisztina, Balázs A: Nem verbális eljárás a hamisvélekedés-tulajdonítás tesztelésére, In: Racsmány, M (szerk.) A fejlődés zavarai és vizsgálómódszerei, Akadémiai Kiadó (2007) pp. 117-147.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: magyar
2007

Stefanik K, Győri M, Kanizsai-Nagy I, Sajó E, Várnai Zs, Balázs A: Az autizmus spektrum zavarok diagnózisa a klinikumban és a kutatásban: az ADI-R és az ADOS eljárások magyar adaptációjának részeredményei, In: Racsmány, M (szerk.) A fejlődés zavarai és vizsgálómódszerei, Akadémiai Kiadó (2007) pp. 171-190.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 9
nyelv: magyar
2004

Gy Stefanik Krisztina: Terápiás lehetőségek az autizmussal élő gyermekek ellátásában, FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT 15.: (2.) pp. 12-16.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: magyar
2002

Győri Miklós, Stefanik Krisztina, Kanizsai-Nagy Ildikó, Balázs Anna: Naiv tudatelmélet és nyelvi pragmatika magasan funkcionáló autizmusban: reprezentációs zavar, performancia korlát, vagy kompenzáció?, In: Racsmány, M; Kéri, Sz (szerk.) Architektúra és patológia a megismerésben, BIP (2002) pp. 11-39.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 25
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:81 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
155
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
102
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
3
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
4 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
107
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
Az ELTE BGGYK "Autizmus spektrum pedagógiája" szakirányt létrehozó és oktató team vezetője. Az ADOS és az ADI-R diagnosztikus eljárások magyarországi adaptációjának vezetője; részt vett az Országos Autizmus Stratégia, az autizmus spektrum zavarokra vonatkozó egészségügyi irányelv, az autizmus-specifikus támogatott foglalkoztatás módszertana, valamint a Pedagógiai Szakszolgálatok autizmus diagnosztikai protokollja kidolgozásában. Az MTA-ELTE Autizmus Szakmódszertani Kutatócsoport vezető kutatója

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )