Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2021. V. 02.
Személyes adatok
Győriné Stefanik Krisztina
név Győriné Stefanik Krisztina
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím krisztina.stefanikbarczi.elte.hu
telefonszám +36 1 358-5530
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2007
fokozat tudományága pszichológiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2009 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 2.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 1
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
abszolutóriumot szerzett:
Havasi Ágnes (PhD) 2013/08  NDI2-ELTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Fazekas Dorottya Krisztina (PhD) (2024/01)  NDI2-ELTE
Németh Vivien (PhD) (2023/08)  NDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Az autizmus spektrum pszichológiai és pszicho-edukációs jellemzői, ezek gyakorlati implikációi. Evidencia-alapú oktatás és támogatás speciális szükségletű gyermekek és felnőttek számára.
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
pszichológiai tudományok
Közlemények
2020

Stefanik Krisztina, Vargáné Molnár Márta, Németh Vivien, Bertók Csilla, Havasi Ágnes, Őszi Tamásné, Janoch Monika, Ábrahám András, Vígh Katalin, Borsos Zsófia, Pongrácz Kornélia, Győri Miklós: Alsó tagozatos gyermekek autizmus-tudásának előmozdítása: első eredmények a Csillagbusz Inklúziós Program (CsIIP) hatásainak vizsgálatából, GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 48: (3-4 szám) pp. 280-289.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2020

Stefanik Krisztina, Németh Vivien, Győri Miklós, Borsos Zsófia, Szekeres Ágota, Havasi Ágnes, Janoch Monika, Őszi Tamásné, Vargáné Molnár Márta: Autizmussal élő felnőttek oktatási és foglalkoztatási helyzete. Szolgáltatásokhoz való hozzáférés és szülői elégedettség, GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 48: (3-4) pp. 290-304.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2019

Krisztina Stefanik, Márta Molnár-Varga, Vivien Németh, Csilla Bertók, Ágnes Havasi, Patrícia Őszi, Monika Janoch, András Ábrahám, Katalin Vígh, Zsófia Borsos, Kornélia Pongrácz, Miklos Gyori: Enhancing Autism Knowledge among Primary School Pupils: First Results from the Evaluation of the ‘Star-bus’ Inclusion Intervention Programme (SIIP), In: Orel, Mojca; Jurjevčič, Stanislav (szerk.) EDUvision 2019 : Modern Approaches to Teaching the Future Generations, EDUVision (2019) pp. 28-37.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
2019

Stefanik Krisztina: Az evidencia és az evidenciaalapú gyakorlat fogalma, In: Győri, Miklós; Billédi, Katalin (szerk.) Atipikus diákok, segítő appok, tudományos evidenciák, ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar (2019) pp. 55-64.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2019

Stefanik Krisztina: Az autizmus spektrum zavarok evidenciaalapú oktatási és támogatási módszertanának alapjai, In: Győri, Miklós; Billédi, Katalin (szerk.) Atipikus diákok, segítő appok, tudományos evidenciák, ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar (2019) pp. 65-78.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2010

Lázár AS, Lázár ZI, Bíró A, Gyori M, Tárnok Z, Prekop C, Keszei A, Stefanik K, Gádoros J, Halász P, Bódizs R: Reduced fronto-cortical brain connectivity during NREM sleep in Asperger syndrome: An EEG spectral and phase coherence study, CLINICAL NEUROPHYSIOLOGY 121: (11) pp. 1844-1854.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 42
nyelv: angol
URL 
2007

Győri Miklós, Hahn N, Várnai Zs, Sajó E, Stefanik Krisztina, Balázs A: Nem verbális eljárás a hamisvélekedés-tulajdonítás tesztelésére, In: Racsmány, M (szerk.) A fejlődés zavarai és vizsgálómódszerei, Akadémiai Kiadó (2007) pp. 117-147.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: magyar
2007

Stefanik K, Győri M, Kanizsai-Nagy I, Sajó E, Várnai Zs, Balázs A: Az autizmus spektrum zavarok diagnózisa a klinikumban és a kutatásban: az ADI-R és az ADOS eljárások magyar adaptációjának részeredményei, In: Racsmány, M (szerk.) A fejlődés zavarai és vizsgálómódszerei, Akadémiai Kiadó (2007) pp. 171-190.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 9
nyelv: magyar
2004

Gy Stefanik Krisztina: Terápiás lehetőségek az autizmussal élő gyermekek ellátásában, FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT 15: (2) pp. 12-16.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: magyar
2002

Győri Miklós, Stefanik Krisztina, Kanizsai-Nagy Ildikó, Balázs Anna: Naiv tudatelmélet és nyelvi pragmatika magasan funkcionáló autizmusban: reprezentációs zavar, performancia korlát, vagy kompenzáció?, In: Racsmány, M; Kéri, Sz (szerk.) Architektúra és patológia a megismerésben, BIP Kiadó (2002) pp. 11-39.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 25
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:90 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
176
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
117
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
3
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
4 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
141
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
Az ELTE BGGYK "Autizmus spektrum pedagógiája" szakirányt létrehozó és oktató team vezetője. Az ADOS és az ADI-R diagnosztikus eljárások magyarországi adaptációjának vezetője; részt vett az Országos Autizmus Stratégia, az autizmus spektrum zavarokra vonatkozó egészségügyi irányelv, az autizmus-specifikus támogatott foglalkoztatás módszertana, valamint a Pedagógiai Szakszolgálatok autizmus diagnosztikai protokollja kidolgozásában. Az MTA-ELTE Autizmus Szakmódszertani Kutatócsoport vezető kutatója

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )