Nyomtatási kép ARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2017. IV. 17. Közlemények |
2016
adattárból, 2017. IV. 17. |
Dávid Mária, Dorner László, Hatvani Andrea, Soltész Péter, Taskó Tünde, Soltész-Várhelyi Klára: Az IKT hatása a kognitív működésekre iskoláskorban, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 71: (1/9) pp. 165-195. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar DOI |
2016
adattárból, 2017. IV. 17. |
Dávid Mária, Taskó Tünde Anna, Héjja-Nagy Katalin, Mester Dolli, Dorner László, Estefánné Varga Magdolna: Az önszabályozó tanulás fejlettségének összefüggései a tanulási eredményességgel és az IKT-használat gyakoriságával, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 71: (1) pp. 197-225. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar URL |
2016
adattárból, 2017. IV. 17. |
Dorner László, Hatvani Andrea, Taskó Tünde, Soltész Péter, Estefánné Varga Magdolna, Dávid Mária: IKT-használat 10–18 éveseknél - Egy IKT-eszközhasználati kérdőív bemutatása, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 71: (1) pp. 25-56. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2016
adattárból, 2017. IV. 17. |
Kotschy Beáta , Mogyorósi Zsolt, Taskó Tünde: A féléves egyéni összefüggő gyakorlat eredményessége az intézményvezetők, hallgatók és mentorok véleménye alapján, PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 14: (43) pp. 9-24. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2015
adattárból, 2017. IV. 17. |
Taskó Tünde: Tanulási készségek mérése és az alulteljesítés mérése - A KATT kérdőív, In: Szerk.: N Kollár Katalin Iskolapszichológia. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, 2015. pp. 73-122. (Iskolapszichológia Füzetek; 36.) dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar Teljes szöveg |
2015
adattárból, 2017. IV. 17. |
Dávid Mária, Estefánné Varga Magdolna, Taskó Tünde Anna, Héjja-Nagy Katalin: Új típusú tananyagtartalmak a csecsemő- és kisgyermeknevelő-képzésben, In: Szerk.: Belovári Anita I. Nemzetközi Kisgyermeknevelési Konferencia: Tanulmánykötet. Kaposvár: Kaposvári Egyetem Pedagógiai Kar, 2015. pp. 100-110. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar
|
2014
adattárból, 2017. IV. 17. |
Dávid Mária, Estefánné Varga Magdolna, Hatvani Andrea, Taskó Tünde, Dorner László, Soltész Péter: Az infokommunikációs eszközök gyakori használatának hatása a tanulói képességekre, In: Szerk.: Bárdos Jenő, Szerk.: Kis-Tóth Lajos, Szerk.: Racsko Réka Változó életformák - régi és új tanulási környezetek: a 2013-ben, Egerben rendezett 13. Országos Neveléstudományi Konferencia válogatott anyaga. Eger: EKF Líceum Kiadó, 2014. pp. 63-76. (Új kutatások a neveléstudományokban) dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2014
adattárból, 2017. IV. 17. |
Miklós Hoffmann, Tibor Juhász, Tünde Taskó: Radio Frequency Identification from the viewpoint of students of computer science, TEACHING MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE 12: (2) pp. 241-250. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol
|
2014
adattárból, 2017. IV. 17. |
Dávid Mária, Estefánné Varga Magdolna, Hatvani Andrea, Taskó Tünde Szerk.: Estefánné Varga Magdolna: Miben más?, Eger: EKF Líceum Kiadó, 115 p. dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2011
adattárból, 2017. IV. 17. |
Taskó Tünde Anna : A tanulás tanításának elmélete és gyakorlata különös tekintettel a természettudományok oktatására, Eger: EKF Líceum Kiadó, 111 p. dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 5 |
|
|