Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2017. IV. 17.
Személyes adatok
név Taskó Tünde
születési év 1971
intézmény neve
doktori iskola
EKE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eszterházy Károly Egyetem
Elérhetőségek
drótpostacím taskotektf.hu
telefonszám +36 36 520-484
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2010
fokozat tudományága pszichológiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve ELTE
Jelenlegi munkahelyek
1996 - Eszterházy Károly Egyetem
további (főiskolai docens)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 1
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Süveges Gergő Balázs (PhD) (2018/08)  EKE NDI
Kutatás
kutatási terület A tanulás kognitív és affektív tényezői; metakogníció; képességfejlesztés, tanulásmódszertan, iskolai alulteljesítés, önszabályozó tanulás.
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
pszichológiai tudományok
Közlemények
2016

Dávid Mária, Dorner László, Hatvani Andrea, Soltész Péter, Taskó Tünde, Soltész-Várhelyi Klára: Az IKT hatása a kognitív működésekre iskoláskorban, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 71: (1/9) pp. 165-195.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
DOI 
2016

Dávid Mária, Taskó Tünde Anna, Héjja-Nagy Katalin, Mester Dolli, Dorner László, Estefánné Varga Magdolna: Az önszabályozó tanulás fejlettségének összefüggései a tanulási eredményességgel és az IKT-használat gyakoriságával, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 71: (1) pp. 197-225.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
URL 
2016

Dorner László, Hatvani Andrea, Taskó Tünde, Soltész Péter, Estefánné Varga Magdolna, Dávid Mária: IKT-használat 10–18 éveseknél - Egy IKT-eszközhasználati kérdőív bemutatása, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 71: (1) pp. 25-56.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2016

Kotschy Beáta , Mogyorósi Zsolt, Taskó Tünde: A féléves egyéni összefüggő gyakorlat eredményessége az intézményvezetők, hallgatók és mentorok véleménye alapján, PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 14: (43) pp. 9-24.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2015

Taskó Tünde: Tanulási készségek mérése és az alulteljesítés mérése - A KATT kérdőív, In: Szerk.: N Kollár Katalin Iskolapszichológia. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, 2015. pp. 73-122. (Iskolapszichológia Füzetek; 36.)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2015

Dávid Mária, Estefánné Varga Magdolna, Taskó Tünde Anna, Héjja-Nagy Katalin: Új típusú tananyagtartalmak a csecsemő- és kisgyermeknevelő-képzésben, In: Szerk.: Belovári Anita I. Nemzetközi Kisgyermeknevelési Konferencia: Tanulmánykötet. Kaposvár: Kaposvári Egyetem Pedagógiai Kar, 2015. pp. 100-110.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
2014

Dávid Mária, Estefánné Varga Magdolna, Hatvani Andrea, Taskó Tünde, Dorner László, Soltész Péter: Az infokommunikációs eszközök gyakori használatának hatása a tanulói képességekre, In: Szerk.: Bárdos Jenő, Szerk.: Kis-Tóth Lajos, Szerk.: Racsko Réka Változó életformák - régi és új tanulási környezetek: a 2013-ben, Egerben rendezett 13. Országos Neveléstudományi Konferencia válogatott anyaga. Eger: EKF Líceum Kiadó, 2014. pp. 63-76. (Új kutatások a neveléstudományokban)
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2014

Miklós Hoffmann, Tibor Juhász, Tünde Taskó: Radio Frequency Identification from the viewpoint of students of computer science, TEACHING MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE 12: (2) pp. 241-250.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
2014

Dávid Mária, Estefánné Varga Magdolna, Hatvani Andrea, Taskó Tünde Szerk.: Estefánné Varga Magdolna: Miben más?, Eger: EKF Líceum Kiadó, 115 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2011

Taskó Tünde Anna : A tanulás tanításának elmélete és gyakorlata különös tekintettel a természettudományok oktatására, Eger: EKF Líceum Kiadó, 111 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
22
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
60
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
3
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
2 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
3
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
2
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
8

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2357 ( 2017. V. 15. )