Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. V. 21. Közlemények |
2023
adattárból, 2024. I. 11. |
Dinnyés K J, Végh V, Pusztafalvi H: Overview of the digital teaching materials in health education resources during Covid-19 pandemic, INTERNATIONAL JOURNAL OF QULITY IN EDUCATION 7: (2) pp. 95-112. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2024. I. 11. |
Dinnyés Katalin Julianna, Pusztafalvi Henriette: Digitális oktatási segédanyagok (hiánya) az egészségnevelésben – összehasonlító elemzés, KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 20: (1-2) pp. 5-14. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2021
adattárból, 2024. I. 11. |
Szabó B, Kívés Zs, Máté O, Polyák É, Pusztafalvi H: Prosztatarákkal diagnosztizált betegek egészségmagatartásának vizsgálata = Health behavior of Hungarian prostate cancer patients, ORVOSI HETILAP 162: (10) pp. 383-391. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar URL |
2021
adattárból, 2024. I. 11. |
V Végh, K Soltész-Várhelyi, H Pusztafalvi: Which Attitude Helped The Academics to Overcome The Difficulties of Online Education During Covid -19?, In: Enakshi, Sengupta; Patrick, Blessinger (szerk.) New Student Literacies amid COVID-19: International Case Studies, Emerald Group Publishing Ltd. (2021) pp. 153-168. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2024. I. 11. |
Kuklek Noémi Meisznerné, Cséplő Máté, Pozsonyi Eszter, Pusztafalvi Henriette: Raising employment and quality of life among people with disadvantages – results of a Hungarian project, BMC PUBLIC HEALTH 21: (1) 1729 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL |
2019
adattárból, 2024. I. 11. |
Zsoldos Márta, Pajor Attila, Pusztafalvi Henriette: A szexuális funkciózavar és a metabolikus szindróma kapcsolata [Relation between sexual dysfunction and metabolic syndrome], ORVOSI HETILAP 160: (3) pp. 98-103. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 15 nyelv: magyar URL |
2018
adattárból, 2024. I. 11. |
Gabriella SIPKÓ LUKÁCSNÉ, Veronika VÉGH, Henriette PUSZTAFALVI: The Status of Individuals Living with Autism, from Identification to Diagnosis, Accessibility of Therapy, PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION 13: (2) pp. 55-63. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
2017
adattárból, 2024. I. 11. |
Rohanszky M, Berenyi K, Fridrik D, Pusztafalvi H: Éber, tudatos figyelemre épülő, a rákbetegséggel való megküzdést segítő program (MBCR) hatásvizsgálata magyar rákbetegek körében, ORVOSI HETILAP 158: (33) pp. 1293-1301. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 15 nyelv: magyar URL |
2013
adattárból, 2024. I. 11. |
Jäger A, Tigyiné Pusztafalvi H: Szexuális magatartás vizsgálata a középiskolások körében, EGÉSZSÉG-AKADÉMIA 4: (1) pp. 50-58. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 10 nyelv: magyar
|
2013
adattárból, 2024. I. 11. |
Tigyiné Pusztafalvi H: Az egészségnevelés intézményesülésének története, EDUCATIO 22: (2) pp. 224-234. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 20 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 67 |
|
|