Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. IV. 14.
Személyes adatok
Lengyelné Molnár Tünde
név Lengyelné Molnár Tünde
intézmény neve
doktori iskola
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eszterházy Károly Egyetem
Elérhetőségek
telefonszám +36 36 520-400/2092
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2008
fokozat tudományága irodalom- és kultúratudományok
fokozatot kiadó intézmény neve ELTE
Jelenlegi munkahelyek
1998 - Eszterházy Károly Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 2
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Érsek Attila PhD 2020  EKE NDI

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Szűts Zoltán PhD (2020/08)  EKE NDI
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Chira Csongor Kornél (PhD) (2022/08)  EKE NDI
Urbán Dorottya (PhD) (2022/08)  EKE NDI
(50%) Ládiné Szabó Tünde Julianna (PhD) (2021/08)  EKE NDI
(50%) Fodor Zoltán Miklós (PhD) (2020/08)  EKE NDI
Giczi András Béla (PhD) (2020/08)  EKE NDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület digitális pedagógia, pedagógiai mérés és értékelés, automatikus referátumkészítés, online információ visszakereső rendszerek, humánteljesítmény technológia
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
irodalom- és kultúratudományok
Közlemények
2020

Lengyelné Molnár Tünde: A technológiai fejlődés hatása a könyvtárakra, In: Kiszl, Péter; Németh, Katalin (szerk.) Információközvetítés és közösségépítés – multifunkciós könyvtári hálózatok, ELTE BTK Könyvtár- és Információtudományi Intézet (2020) pp. 263-275.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
URL 
2020

Lengyel Molnár Tünde: Library strategies in the Cyber-Physical Society, In: Schmidt-Crawford, Denise (szerk.) Proceedings of Society for Information Technology & Teacher Education International Conference 2020, Association for the Advancement of Computing in Education (AACE) (2020) pp. 1048-1054.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
URL 
2019

Lengyelné Molnár Tünde: A digitális átállás könyvtári aspektusai, TUDOMÁNYOS ÉS MŰSZAKI TÁJÉKOZTATÁS 66: (11) pp. 645-654.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2019

Lengyelné Molnár Tünde: Changing reading habits and methodological options resulting from digital transformation, JOURNAL OF APPLIED TECHNICAL AND EDUCATIONAL SCIENCES / ALKALMAZOTT MŰSZAKI ÉS PEDAGÓGIAI TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 9: (4) pp. 27-42.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2018

Racsko Réka, Lengyelné Molnár Tünde: A hazai online pedagógus továbbképzési rendszer koncepciója, In: Karlovitz, János Tibor (szerk.) Elmélet és gyakorlat a neveléstudományok és szakmódszertanok köréből, International Research Institute (2018) pp. 257-260.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2017

Lengyelné Molnár Tünde: A humán teljesítménytechnológia, KÖNYV ÉS NEVELÉS: AZ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET FOLYÓIRATA 19: (3) pp. 97-107.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2016

Lengyelné Molnár Tünde: Digitális írástudás fejlesztése a könyvtárakban, TUDOMÁNYOS ÉS MŰSZAKI TÁJÉKOZTATÁS 63: (2) pp. 65-72.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
URL 
2015

Tünde Lengyelné Molnár, Attila Verók: Thesis, EKF Líceum Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2013

Lengyelné Molnár Tünde: ICT as an Education Support System Quantitative Content Analysis Based on Articles Published In Emi, In: Daniel, TH Tan; Linda, ML Fang (szerk.) 2013 IEEE 63rd Annual Conference International Council for Educational Media (ICEM), Nanyang Technological University (2013) 6820179
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: angol
URL 
2012

Kis-Tóth Lajos, Lengyelné Molnár Tünde: Blended Learning in Practice, In: Open, University Malaysia (szerk.) ICI 2012 International Conference on Information, Open University Malaysia (2012) pp. 242-247.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
Teljes szöveg 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:11 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
69
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
70
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
10
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
8 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
10
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
2
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
64

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )