Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. IV. 24.
Személyes adatok
Herendiné Kónya Eszter
név Herendiné Kónya Eszter
intézmény neve
doktori iskola
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása DE Matematika- és Számítástudományok Doktori Iskola 100%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Debreceni Egyetem
Elérhetőségek
drótpostacím eszter.konyascience.unideb.hu
telefonszám +36 52 512-900/22190
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2007
fokozat tudományága matematika- és számítástudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Debreceni Egyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2016
fokozat tudományága matematika- és számítástudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Debreceni Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2012 - Debreceni Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 6
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 4.5
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Győry Ákos PhD 2021  MSDI-DE
Matos Zoltán PhD 2021  MSDI-DE
(50%) Misetáné Burján Anita PhD 2017  MSDI-DE
Szanyi Gyöngyi PhD 2017  MSDI-DE

abszolutóriumot szerzett:
(50%) Báró Emőke (PhD) 2024/01  MSDI-DE
Végh Margaréta (PhD) 2018/08  MSDI-DE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Kardos Gergely (PhD) (2027/08)  MSDI-DE
Kiss Márton (PhD) (2024/08)  MSDI-DE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület matematika didaktika
jelenlegi kutatásainak tudományága matematika- és számítástudományok
neveléstudományok
Közlemények
2023

Kovács Zoltán, Báró Emőke, Lócska Orsolya, Kónya Eszter: Incorporating Problem-Posing into Sixth-Grade Mathematics Classes, EDUCATION SCIENCES 13: (2) 151
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2022

Kónya Eszter, Kovács Zoltán: Management of Problem Solving in a Classroom Context, CENTER FOR EDUCATIONAL POLICY STUDIES JOURNAL 12: (1) pp. 81-101.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
URL 
2021

Matos Zoltán, Kónya Eszter: Teaching numeral systems based on history in high school, ANNALES MATHEMATICAE ET INFORMATICAE 54: pp. 195-204.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2020

Kónya Eszter: A kerület és terület fogalmának alakulása az 5-8. évfolyamokon, PEDACTA 10: (2) pp. 13-22.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2019

Győry Ákos, Kónya Eszter: Proving skills in geometry of secondary grammar school leavers specialized in mathematics, ANNALES MATHEMATICAE ET INFORMATICAE 50: pp. 217-236.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2019

Gabriella Ambrus, Eszter Herendiné Kónya, Zoltán Kovács, Judit Szitányi, Csaba Csíkos: A Cross-sectional Analysis of Students’ Answers to a Realistic Word Problem from Grade 2 to 10, IEJME: MATHEMATICS EDUCATION 14: (3) pp. 513-521.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: angol
URL 
2019

Eszter Kónya, Zoltán Kovács: Do Calculators Support Inductive Thinking?, ELECTRONIC JOURNAL OF MATHEMATICS AND TECHNOLOGY 13: (2) pp. 181-189.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
2018

Kónya Eszter, Kovács Zoltán: Fedezzük fel a megoldást: keressünk mintát!, GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 2018: (1) pp. 76-85.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2015

Eszter Herendiné-Kónya: The level of understanding geometric measurement, In: K, Krainer; N, Vondrová (szerk.) CERME9, Charles University in Prague, Faculty of Education and ERME (2015) pp. 536-542.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 12
nyelv: angol
2013

Herendiné Kónya E: A matematika tanítása az alsó tagozaton, Nemzedékek Tudása Tankönyvkiadó Zrt
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 10
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:36 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
76
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
78
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
2
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
4 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
28
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
22
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
79

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )