Nyomtatási képAz adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. IV. 24. Közlemények |
2023
 adattárból, 2023. IV. 24. |
Kovács Zoltán, Báró Emőke, Lócska Orsolya, Kónya Eszter: Incorporating Problem-Posing into Sixth-Grade Mathematics Classes, EDUCATION SCIENCES 13: (2) 151 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2022
 adattárból, 2023. IV. 24. |
Kónya Eszter, Kovács Zoltán: Management of Problem Solving in a Classroom Context, CENTER FOR EDUCATIONAL POLICY STUDIES JOURNAL 12: (1) pp. 81-101. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol URL |
2021
 adattárból, 2023. IV. 24. |
Matos Zoltán, Kónya Eszter: Teaching numeral systems based on history in high school, ANNALES MATHEMATICAE ET INFORMATICAE 54: pp. 195-204. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2020
 adattárból, 2023. IV. 24. |
Kónya Eszter: A kerület és terület fogalmának alakulása az 5-8. évfolyamokon, PEDACTA 10: (2) pp. 13-22. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2019
 adattárból, 2023. IV. 24. |
Győry Ákos, Kónya Eszter: Proving skills in geometry of secondary grammar school leavers specialized in mathematics, ANNALES MATHEMATICAE ET INFORMATICAE 50: pp. 217-236. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2019
 adattárból, 2023. IV. 24. |
Gabriella Ambrus, Eszter Herendiné Kónya, Zoltán Kovács, Judit Szitányi, Csaba Csíkos: A Cross-sectional Analysis of Students’ Answers to a Realistic Word Problem from Grade 2 to 10, IEJME: MATHEMATICS EDUCATION 14: (3) pp. 513-521. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: angol URL |
2019
 adattárból, 2023. IV. 24. |
Eszter Kónya, Zoltán Kovács: Do Calculators Support Inductive Thinking?, ELECTRONIC JOURNAL OF MATHEMATICS AND TECHNOLOGY 13: (2) pp. 181-189. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol
|
2018
 adattárból, 2023. IV. 24. |
Kónya Eszter, Kovács Zoltán: Fedezzük fel a megoldást: keressünk mintát!, GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 2018: (1) pp. 76-85. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2015
 adattárból, 2023. IV. 24. |
Eszter Herendiné-Kónya: The level of understanding geometric measurement, In: K, Krainer; N, Vondrová (szerk.) CERME9, Charles University in Prague, Faculty of Education and ERME (2015) pp. 536-542. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény független idéző közlemények száma: 12 nyelv: angol
|
2013
 adattárból, 2023. IV. 24. |
Herendiné Kónya E: A matematika tanítása az alsó tagozaton, Nemzedékek Tudása Tankönyvkiadó Zrt dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 10 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 36  |
|
|