Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. III. 10.
Személyes adatok
név Herendiné Kónya Eszter
intézmény neve
doktori iskola
DE Matematika- és Számítástudományok Doktori Iskola (témavezető)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Debreceni Egyetem
Elérhetőségek
drótpostacím eszter.konyascience.unideb.hu
telefonszám +36 52 512-900/22190
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2007
fokozat tudományága matematika- és számítástudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Debreceni Egyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2016
fokozat tudományága matematika- és számítástudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Debreceni Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2012 - Debreceni Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 2.5
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
(50%) Misetáné Burján Anita PhD 2017  MSDI-DE
Szanyi Gyöngyi PhD 2017  MSDI-DE

abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
Végh Margaréta (PhD) 2018/08  MSDI-DE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Báró Emőke (PhD) (2024/01)  MSDI-DE
Győry Ákos (PhD) (2021/08)  MSDI-DE
Matos Zoltán (PhD) (2021/08)  MSDI-DE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület matematika didaktika
jelenlegi kutatásainak tudományága matematika- és számítástudományok
neveléstudományok
Közlemények
2019

Gabriella Ambrus, Eszter Herendiné Kónya, Zoltán Kovács, Judit Szitányi, Csaba Csíkos: A Cross-sectional Analysis of Students’ Answers to a Realistic Word Problem from Grade 2 to 10, IEJME: MATHEMATICS EDUCATION 14: (3) p. 513.
dokumentum típusa:
nyelv: angol
URL 
2019

Zoltán Kovács, Eszter Kónya: How do novices and experts approach an open problem?, In: Kolar-Begovic, Zdenka; Kolar-Super, Ruzica; Matic, Ljerka Jukic (szerk.) Towards new perspectives on mathematics education, Element d. o. o. (2019) pp. 245-260.
dokumentum típusa:
nyelv: angol
2019

Eszter Kónya, Zoltán Kovács: Do Calculators Support Inductive Thinking?, ELECTRONIC JOURNAL OF MATHEMATICS AND TECHNOLOGY 13: (2) pp. 181-189.
dokumentum típusa:
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
2018

Ákos Győry, Eszter Kónya: Development of high school students' geometric thinking with particular emphasis on mathematically talented students, TEACHING MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE 16: (1) pp. 93-110.
dokumentum típusa:
nyelv: angol
URL 
2017

Eszter Kónya, Zoltán Kovács: Can teacher trainees use inductive arguments during their problem solving activity?, In: Dooley, T; Gueudet, G (szerk.) Proceedings of the Tenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, CERME10, DCU Institute of Education; ERME (2017) pp. 195-202.
dokumentum típusa:
nyelv: angol
2015

Eszter Herendiné-Kónya: The level of understanding geometric measurement, In: K, Krainer; N, Vondrová (szerk.) CERME9, Charles University in Prague, Faculty of Education and ERME (2015) pp. 536-542.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
2014

Eszter Herendiné-Kónya: How can high school students solve problems based on the concept of area measurement?, In: A, Ambrus; É, Vásárhelyi (szerk.) Problem solving in mathematics education, Eötvös Loránd University (2014) pp. 95-107.
dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
2013

Bontovics I, Herendiné Kónya E, Köves G, Petz Tiborné, Pintér K, Szilágyiné Szinger I, Szitányi J, Török T, Herendiné Kónya E: A matematika tanítása az alsó tagozaton, Nemzedékek Tudása Tankönyvkiadó Zrt
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 10
nyelv: magyar
2007

Herendiné Kónya Eszter: Kisiskolások térbeli tájékozódó képességének fejlesztési lehetőségei,
dokumentum típusa:
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: magyar
2003

Herendiné Kónya E: A tanítójelöltek geometriai gondolkodásának jellegzetességei, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 13: (12) pp. 51-61.
dokumentum típusa:
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:31 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
57
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
60
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
3
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
4 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
16
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
15
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
35

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )