Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. IX. 21.
Személyes adatok
név Szűcs Krisztián
intézmény neve
doktori iskola
PTE Gazdálkodástani Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása PTE Gazdálkodástani Doktori Iskola 100%
Elérhetőségek
drótpostacím szucskktk.pte.hu
telefonszám +36 72 501-599/23115
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2008
fokozat tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Pécsi Tudományegyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2018
fokozat tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Pécsi Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2002 - Pécsi Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 2.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 2
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Dairo Adeolu PhD 2021  GDI2-PTE

abszolutóriumot szerzett:
Lázár Erika (PhD) 2023/08  GDI2-PTE
(50%) Soós János (PhD) 2017/01  GDI2-PTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Jabbari Amirhossein (PhD) (2027/08)  GDI2-PTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület marketingkutatás fogyasztói piacok szegmentációja omnichannel vásárlási döntések
jelenlegi kutatásainak tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
Közlemények
2021

Törőcsik Mária, Szűcs Krisztián: Fogyasztói magatartás, Akadémiai Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: magyar
URL 
2020

Lázár Erika, Szűcs Krisztián: A neuromarketing aktuális helyzete és a mintaelemszámra vonatkozó kihívásai, különös tekintettel a szemkamerás mérésekre, VEZETÉSTUDOMÁNY 51: (3) pp. 79-88.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2020

Krisztián Szűcs, Erika Lázár, Péter Németh: Marketing Research 2.0, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK)
dokumentum típusa:
nyelv: angol
URL 
2020

Szűcs Krisztián, Nagy Ákos, Kemény Ildikó, Simon Judit: Relationship between customer satisfaction and the recommendation and repurchase intention in online shopping environment, In: EMAC, European Marketing Academy (szerk.) Proceedings of the European Marketing Academy, 49th, (60908), European Marketing Academy (EMAC) (2020) A2020-64118
dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2020

Ildikó Kemény, Judit Simon, Akos Nagy, Krisztian Szucs, Tamás Gyulavári: The Impact of Electronic Service Quality on Repurchase Intention: The Moderating Role of Product Type And Mode of Fulfilment, In: EMAC, European Marketing Academy (szerk.) Proceedings of the European Marketing Academy, 49th, (60908), European Marketing Academy (EMAC) (2020) A2020-64766
dokumentum típusa:
nyelv: angol
2019

Nagy Ákos, Kemény Ildikó, Szűcs Krisztián, Simon Judit, Kehl Dániel: A véleményformáló magatartás mint másodrendű látens változó modellezése PLS-alapú strukturális egyenletek módszerével, STATISZTIKAI SZEMLE 97: (9) pp. 827-854.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
URL 
2019

Törőcsik Mária, Szűcs Krisztián: A hazai életstílus-kutatások történeti áttekintése, VEZETÉSTUDOMÁNY 50: (12) pp. 99-111.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
URL 
2017

Nagy Ákos András, Kemény Ildikó, Szűcs Krisztián, Simon Judit, Kiss Viktor: Are opinion leaders more satisfied? Results of a sem model about the relationship between opinion leadership and online customer satisfaction, SOCIETY AND ECONOMY 39: (1) pp. 141-160.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 27
nyelv: angol
URL 
2016

Kemény Ildikó, Simon Judit, Nagy Ákos, Szűcs Krisztián: Measuring quality perception in electronic commerce, INDUSTRIAL MANAGEMENT & DATA SYSTEMS 116: (9) pp. 1946-1966.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 25
nyelv: angol
URL 
2016

Szűcs Krisztián: Marketingkutatás 2.0, VEZETÉSTUDOMÁNY 47: (4) pp. 67-70.
dokumentum típusa:
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:56 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
122
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
126
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
5
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
0 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
34
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
18
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
486


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )