Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. I. 18.
Személyes adatok
Engler Ágnes
név Engler Ágnes
intézmény neve
doktori iskola
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Debreceni Egyetem
MAB minősítés
a törzstagság feltételeinek megfelel
(2019. VII. 19.)
Elérhetőségek
drótpostacím engler.agnesarts.unideb.hu
telefonszám +36 52 512-900/22094
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2010
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Debreceni Egyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2017
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Debreceni Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2019 - Neveléstudományi Kutatóközpont Kopp Mária Intézet a Népesedésért és Családokért
további (Központvezető)
2006 - Debreceni Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 3.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0.5
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
(50%) Deákné Dusa Ágnes Réka PhD 2018  HTDI
Horváth Zsófia Irén PhD 2016  HTDI

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Joó Orsolya PhD (2021/08)  HTDI
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Bencze Ádám (PhD) (2024/08)  HTDI
Major Enikő (PhD) (2024/08)  HTDI
Fehérvári Brigitta (PhD) (2022/08)  HTDI
Kozek Lilla Katalin (PhD) (2021/08)  HTDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület családi életre nevelés, családpedagógia, felsőoktatás-kutatás, tanárképzés, formális felnőttoktatás
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2019

Katinka Bacskai, Veronika Bocsi, Ágnes Engler, Gabriella Pusztai: Features of the Hungarian Teacher Education System, In: Rompa, Esperanta (szerk.) An In Depth Look at Hungary, Nova Science Publishers, Inc. (2019) pp. 51-72.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
2019

Márkus Edina, Engler Ágnes: Developing and Methodology of Training Courses for Improving Competence- and Learning Outcomes, In: Gábor, Erdei; Erika, Juhász; Salih, Sahin; Adnan, Kaan (szerk.) Ways of Promoting Excellence in Higher Education, Pegem Akademi Yayincilik Egitim Danismanlik Hizmetleri Tic. Ltd (2019) pp. 107-123.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2018

Engler Ágnes: Párkapcsolati elköteleződések és családalapítási szándékok, In: Engler, Ágnes (szerk.) Család és karrier. Egyetemi hallgatók jövőtervei, Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (2018) pp. 12-41.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: magyar
2017

Engler Ágnes: A család mint erőforrás, Gondolat Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Monográfia
független idéző közlemények száma: 17
nyelv: magyar
2015

Engler Ágnes: The effect of student’s commitment on career, In: Pusztai, Gabriella; Ceglédi, Tímea; Hegyesi, Zsolt (szerk.) Professional Calling in Higher Education, Új Mandátum (2015) pp. 167-175.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
2014

Engler Ágnes: Hallgatói metszetek. A felsőoktatás felnőtt tanulói, University of Debrecen, CHERD
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 37
nyelv: magyar
2013

Engler Ágnes: Az élethosszig tartó tanulás gender szempontú megközelítése, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 23: (2) pp. 3-12.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 10
nyelv: magyar
2013

Engler Ágnes: Students with Small Children in Higher Education, JOURNAL OF SOCIAL RESEARCH AND POLICY 4: (1) pp. 109-120.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2013

Engler Ágnes: Career Path and Private Life in the Context of Lifelong Learning, In: Angyalosi, Gergely; Münnich, Ákos; Pusztai, Gabriella (szerk.) Interdisciplinary Research in Humanities, Constantine the Philosopher University in Nitra, Faculty of central European Studies (2013) pp. 119-133.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: angol
2011

Engler Ágnes: Kisgyermekes nők a felsőoktatásban, Gondolat Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Monográfia
független idéző közlemények száma: 43
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:121 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
149
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
149
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
7
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
50 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
28
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
5
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
294

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )