Nyomtatási kép ARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2013. XII. 31. Közlemények |
2012
adattárból, 2013. IX. 29. |
Fojtik János, Veres Zoltán (szerk.): A nagy túlélő, Budapest: Akadémiai Kiadó, 402 p. (Marketing szakkönyvtár; 50.) dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: magyar
|
2011
adattárból, 2016. V. 31. |
Szabados Yvett, Fojtik János: The Role of Universities in Sustainability Education, REGIONAL AND BUSINESS STUDIES 3: (Suppl 1) pp. 131-142. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
2011
adattárból, 2016. V. 31. |
Szabados Yvett, Fojtik János: A fenntarthatóság megjelenése a felsőoktatási intézmények marketingprogramjaiban, In: Szerk.: Fojtik János Felelős marketing: MOK 2011 : a Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. országos konferenciája: Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 2011. augusztus 29-30. : absztraktok. Pécs: Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, 2011. pp. 724-731. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar
|
2010
adattárból, 2016. V. 31. |
Szabados Yvett, Fojtik János: A Comparison of Sustainability Education at European Universities, In: Szerk.: Tuka Ágnes, Szerk.: Tarrósy István Borderless Europe: challenges - opportunities. Pécs: IDResearch Kft.; Publikon; University of Pécs, Department of Political Studies, 2010. pp. 191-200. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2009
adattárból, 2016. V. 31. |
Fojtik János: A marketingcsatorna egyes stratégiai kérdései – disztribúciós és ellátásilánc-menedzsment, In: Szerk.: Bugár Gyöngyi, Szerk.: Farkas Ferenc „Elkötelezettség és sokoldalúság”, Tanulmánykötet Barakonyi Károly tiszteletére. Pécs: PTE KTK, 2009. pp. 165-170. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2008
adattárból, 2016. V. 31. |
Fojtik János, Somogyi Anikó: Desztinációmarketing és kistérség, In: Szerk.: Lukovics M, Szerk.: Lengyel I Kérdőjelek a régiók gazdasági fejlődésében. Szeged: JATEPress Kiadó, 2008. pp. 174-183. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2000
adattárból, 2016. V. 31. |
P Dobay, J Fojtik: Marketing On-line, In: Szerk.: Rekettye Gábor The Significance of the Last Decade: Papers to commemorate the thirtieth anniversary of the Pécs Faculty of Business & Economics. Pécs: Janus Pannonius Egyetemi Kiadó, 2000. pp. 74-71. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
1999
adattárból, 2016. V. 31. |
Fojtik János: Városmarketing az Interneten – lehetőségek és eredmények, TÉR ÉS TÁRSADALOM 13: (1-2) pp. 75-88. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: magyar
|
1999
adattárból, 2016. V. 31. |
Fojtik János: Marketing a posztmodern globalitásban, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 33: (6) pp. 66-72. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar
|
1988
adattárból, 2016. V. 31. |
Fojtik János: Irányzatok a polgári marketingfelfogásban: a társadalmi marketing, In: Szerk.: Hoóz István Dolgozatok a közgazdaságtudományok köréből. Pécs: Pécsi Tudományegyetem, 1988. p. 45. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 8 |
|
|