Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. V. 26.
Személyes adatok
Hetesi Erzsébet
név Hetesi Erzsébet
intézmény neve
doktori iskola
SzTE Közgazdaságtani Doktori Iskola (törzstag)
(tudományági) Habilitációs Bizottság
Doktori Iskola Tanácsa
ME Hantos Elemér Gazdálkodás- és Regionális Tudományi Doktori Iskola
(tudományági) Doktori Tanács (teljes jogú külső tag)
SzTE 
Társadalomtudományi Doktori Tanács
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása SzTE Közgazdaságtani Doktori Iskola 99%
SzTE SZTE-KDI (tudományági) Habilitációs Bizottság 1%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Szegedi Tudományegyetem
MAB minősítés
a törzstagság feltételeinek megfelel
(2019. VII. 19.)
Elérhetőségek
drótpostacím hetesieco.u-szeged.hu
telefonszám +36 62 544-486
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2001
fokozat tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve PTE-KTK
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2011
fokozat tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Pécsi Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
1979 - Szegedi Tudományegyetem
egyetemi tanár
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 5.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 2
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Almási Anikó PhD 2021  SZTE-KDI
Kéri Anita PhD 2020  SZTE-KDI
(50%) Megyeri Eszter PhD 2012  SZTE-KDI
Prónay Szabolcs PhD 2011  SZTE-KDI

abszolutóriumot szerzett:
Csovcsics Andrea (PhD) 2015/08  SZTE-KDI
Pap Katalin (PhD) 2016/08  SZTE-KDI
Vincze Dalma (PhD) 2022/08  SZTE-KDI
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Galgóczi Sonja (PhD) (2027/08)  SZTE-KDI
(50%) Vizi Noémi (PhD) (2024/08)  SZTE-KDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Fogyasztásszociológia, kockázatérzet a szolgáltatásokban, hallgatói elégedettség vizsgálatok, a fogyasztói és a B2B lojalitás problémái, közüzemi szolgáltatások fogyasztói lojalitása, közgazdaságtan
jelenlegi kutatásainak tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
Közlemények
2022

Hetesi Erzsébet, Vizi Noémi: INVESTIGATION OF RELATIONSHIP BETWEEN GLOBAL CITIZENSHIP AND RESPONSIBLE CONSUMPTION, RESPONSIBILITY AND SUSTAINABILITY: SOCIOECONOMIC, POLITICAL AND LEGAL ISSUES 7: (2) pp. 59-67.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2021

Kéri Anita, Hetesi Erzsébet: Is it only the university they are satisfied with? – Foreign student satisfaction and its effect on loyalty, INTERNATIONAL REVIEW ON PUBLIC AND NONPROFIT MARKETING
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2021

Vilmányi Márton, Erzsébet Hetesi, Tarjányi Margit: Conflicts of Network Embeddedness in Healthcare Organizations, In: Pereira, Inês Veiga; Santos, José Duarte (szerk.) Management and Marketing for Improved Competitiveness and Performance in the Healthcare Sector, IGI Global (2021) pp. 45-64.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
URL 
2021

Hetesi Erzsébet, Juhász Zoltán: Hitelesség és bizonytalanság a kommunikációban a COVID-19 idején, KÖZÖSSÉGI KAPCSOLÓDÁSOK - TANULMÁNYOK KULTÚRÁRÓL ÉS OKTATÁSRÓL 1: (1-2) pp. 146-159.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2021

Juhász Zoltán, Hetesi Erzsébet: Characteristics of the communication during the Covid-19 pandemic in Hungary, In: Mirna, Leko Šimić (szerk.) Proceedings of 27th CROMAR Congress. Let the masks fall – New consumer in business and research, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek (2021) pp. 110-138.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
2021

Juhász Zoltán, Hetesi Erzsébet: Health Communication During the COVID-19 Pandemic in Hungary, In: Pereira, Inês Veiga; Santos, José Duarte (szerk.) Management and Marketing for Improved Competitiveness and Performance in the Healthcare Sector, IGI Global (2021) pp. 140-167.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
URL 
2020

Vilmányi Márton, Hetesi Erzsébet, Tarjányi Margit: Társadalmi beágyazottságból eredő konfliktusok egészségügyi szervezetekben, VEZETÉSTUDOMÁNY 51: (12) pp. 60-71.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2019

E Hetesi, K Kazár, B Revesz: The Role of Personal Relationship and Information Technology in Business Markets, In: Saša, Drezgić; Saša, Žiković; Marko, Tomljanović (szerk.) Economics of Digital Transformation, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business (2019) pp. 559-577.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
2019

Juhász Zoltán, Hetesi Erzsébet, Buzás Norbert: A betegelégedettséget befolyásoló tényezők és a lojalitás vizsgálata a háziorvosi ellátásban, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 53: (3) pp. 17-31.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
URL 
2019

Hetesi Erzsébet, Kéri Anita: Miért jönnek Magyarországra és mit várnak tőlünk a külföldi hallgatók? Magyarországon tanuló külföldi hallgatók motivációi és elvárásai, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 52: (1) pp. 47-65.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
251
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
248
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
5
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
18 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
438
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
MTA Gazdálkodástudományi Bizottság tudományos bizottsági tag, IAPNM (International Association on Public and Nonprofit Marketing alapító tagja, szerkesztőbizottsági tag: Marketing Menedzsment, Pecvnia : Revista de la Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales, Universidad de León, Responsibility and Sustainability, International Review on Public and Nonprofit Marketing

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )