Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. V. 26. Közlemények |
2022
adattárból, 2023. V. 26. |
Hetesi Erzsébet, Vizi Noémi: INVESTIGATION OF RELATIONSHIP BETWEEN GLOBAL CITIZENSHIP AND RESPONSIBLE CONSUMPTION, RESPONSIBILITY AND SUSTAINABILITY: SOCIOECONOMIC, POLITICAL AND LEGAL ISSUES 7: (2) pp. 59-67. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
2021
adattárból, 2023. V. 26. |
Kéri Anita, Hetesi Erzsébet: Is it only the university they are satisfied with? – Foreign student satisfaction and its effect on loyalty, INTERNATIONAL REVIEW ON PUBLIC AND NONPROFIT MARKETING dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2023. V. 26. |
Vilmányi Márton, Erzsébet Hetesi, Tarjányi Margit: Conflicts of Network Embeddedness in Healthcare Organizations, In: Pereira, Inês Veiga; Santos, José Duarte (szerk.) Management and Marketing for Improved Competitiveness and Performance in the Healthcare Sector, IGI Global (2021) pp. 45-64. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2023. V. 26. |
Hetesi Erzsébet, Juhász Zoltán: Hitelesség és bizonytalanság a kommunikációban a COVID-19 idején, KÖZÖSSÉGI KAPCSOLÓDÁSOK - TANULMÁNYOK KULTÚRÁRÓL ÉS OKTATÁSRÓL 1: (1-2) pp. 146-159. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2021
adattárból, 2023. V. 26. |
Juhász Zoltán, Hetesi Erzsébet: Characteristics of the communication during the Covid-19 pandemic in Hungary, In: Mirna, Leko Šimić (szerk.) Proceedings of 27th CROMAR Congress. Let the masks fall – New consumer in business and research, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek (2021) pp. 110-138. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol
|
2021
adattárból, 2023. V. 26. |
Juhász Zoltán, Hetesi Erzsébet: Health Communication During the COVID-19 Pandemic in Hungary, In: Pereira, Inês Veiga; Santos, José Duarte (szerk.) Management and Marketing for Improved Competitiveness and Performance in the Healthcare Sector, IGI Global (2021) pp. 140-167. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2023. V. 26. |
Vilmányi Márton, Hetesi Erzsébet, Tarjányi Margit: Társadalmi beágyazottságból eredő konfliktusok egészségügyi szervezetekben, VEZETÉSTUDOMÁNY 51: (12) pp. 60-71. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2019
adattárból, 2023. V. 26. |
E Hetesi, K Kazár, B Revesz: The Role of Personal Relationship and Information Technology in Business Markets, In: Saša, Drezgić; Saša, Žiković; Marko, Tomljanović (szerk.) Economics of Digital Transformation, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business (2019) pp. 559-577. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol
|
2019
adattárból, 2023. V. 26. |
Juhász Zoltán, Hetesi Erzsébet, Buzás Norbert: A betegelégedettséget befolyásoló tényezők és a lojalitás vizsgálata a háziorvosi ellátásban, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 53: (3) pp. 17-31. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL |
2019
adattárból, 2023. V. 26. |
Hetesi Erzsébet, Kéri Anita: Miért jönnek Magyarországra és mit várnak tőlünk a külföldi hallgatók? Magyarországon tanuló külföldi hallgatók motivációi és elvárásai, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 52: (1) pp. 47-65. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 6 |
|
|