Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
ARCHÍV OLDAL
Személyes adatok
Csapó Benő
név Csapó Benő
doktori iskola
SzTE 
Bölcsészettudományi Doktori Tanács
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása SzTE  Bölcsészettudományi Doktori Tanács 100%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Szegedi Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím csapoedpsy.u-szeged.hu
telefonszám +36 62 544-032
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím CSc
fokozat megszerzésének éve 1985
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve MTA
tudományos fokozat, cím DSc
fokozat megszerzésének éve 2002
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve MTA
Jelenlegi munkahelyek
1976 - Szegedi Tudományegyetem
professor emeritus
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 26
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 23
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Soeharto Soeharto PhD 2023  NTDI-SZTE
Akhmetova Aigul PhD 2022  NTDI-SZTE
Vo De Van PhD 2022  NTDI-SZTE
Karimova Konul PhD 2021  NTDI-SZTE
Szabó Dóra Fanni PhD 2021  NTDI-SZTE
Ragchaa Jargaltuya PhD 2020  NTDI-SZTE
Shaakumeni Simson PhD 2020  NTDI-SZTE
Kambeyo Linus PhD 2018  NTDI-SZTE
Kiss Renáta PhD 2018  NTDI-SZTE
Rausch Attila PhD 2018  NTDI-SZTE
Asztalos Kata PhD 2016  NTDI-SZTE
Barkow Ingo PhD 2016  NTDI-SZTE
Pásztor Attila PhD 2016  NTDI-SZTE
Tóth Edit PhD 2014  NTDI-SZTE
Kinyó László PhD 2012  NTDI-SZTE
B. Németh Mária PhD 2009  NTDI-SZTE
Habók Anita PhD 2009  NTDI-SZTE
Hercz Mária PhD 2007  NTDI-SZTE
Antal Erzsébet PhD 2004  NTDI-SZTE
Molnár Gyöngyvér PhD 2004  NTDI-SZTE
Korom Erzsébet PhD 2001  NTDI-SZTE
Horváth Zsuzsanna PhD 1999  NTDI-SZTE

  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Kognitív fejlődés. A fejlődés longitudinális követése. A képességek fejlődése és fejlesztése. Tudáskoncepciók, a tudás szerveződése. Pedagógiai értékelés, mérés, tesztelmélet, elszámoltathatóság.
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2020

Habók Anita, Magyar Andrea, Németh Mária B., Csapó Benő: Motivation and self-related beliefs as predictors of academic achievement in reading and mathematics: Structural equation models of longitudinal data, INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH 103: 101634
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 17
nyelv: angol
URL 
2019

Benő Csapó, Gyöngyvér Molnár: Online Diagnostic Assessment in Support of Personalized Teaching and Learning: The eDia System, FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 10: 1522
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 43
nyelv: angol
URL 
2019

Soeharto Soeharto, B. Csapó, E. Sarimanah, F. I. Dewi, T. Sabri: A Review of Students’ Common Misconceptions in Science and Their Diagnostic Assessment Tools, Jurnal Pendidikan IPA Indonesia 8: (2) pp. 247-266.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk
független idéző közlemények száma: 74
nyelv: angol
URL 
2018

Marianne Nikolov, Benő Csapó: The relationships between 8th graders’ L1 and L2 readings skills, inductive reasoning and socio-economic status in early English and German as a foreign language programs, SYSTEM 73: (01) pp. 48-57.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 17
nyelv: angol
URL 
2018

Molnár Gyöngyvér, Csapó Benő: The efficacy and development of students' problem-solving strategies during compulsory schooling: Logfile analyses, FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 9: 302
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 18
nyelv: angol
URL 
2012

Benő Csapó, John Ainley, Randy E. Bennett, Thibaud Latour, Nancy Law: Technological Issues for Computer-Based Assessment, In: Griffin, P; McGaw, B; Care, E (szerk.) Assessment and teaching of 21st century skills, Springer-Verlag London Ltd (2012) pp. 143-230.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 125
nyelv: angol
URL 
2003

Csapó Benő: A képességek fejlődése és iskolai fejlesztése, Akadémiai Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 155
nyelv: magyar
URL 
2000

Csapó B: A tantárgyakkal kapcsolatos attitűdök összefüggései, MAGYAR PEDAGÓGIA 100: (3) pp. 343-366.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 138
nyelv: magyar
URL 
1998

Flanagan CA, Bowes JM, Jonsson B, Csapo B, Sheblanova E: Ties that bind: Correlates of adolescents' civic commitments in seven countries, JOURNAL OF SOCIAL ISSUES 54: (3) pp. 457-475.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 406
nyelv: angol
URL 
1992

Csapó B: Kognitív pedagógia, Akadémiai Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 176
nyelv: magyar
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:1169 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
541
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
526
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
24
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
60 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
206
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
57
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
5833

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )