Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. I. 08.
Személyes adatok
Ollé János
név Ollé János
intézmény neve
doktori iskola
DE Humán Tudományok Doktori Iskola (oktató)
EKKE Neveléstudományi Doktori Iskola (oktató)
PE Többnyelvűségi Nyelvtudományi Doktori Iskola (törzstag)
(tudományági) Habilitációs Bizottság és Doktori Tanács
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása DE Humán Tudományok Doktori Iskola 5%
EKKE Neveléstudományi Doktori Iskola 5%
PE Többnyelvűségi Nyelvtudományi Doktori Iskola 90%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Pannon Egyetem
Elérhetőségek
telefonszám +36 88 624-000
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2008
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2014
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2018 - Pannon Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 9
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 5.5
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Janurikné Soltész Erika Andrea PhD 2024  EKE NDI
Lanszki Anita PhD 2018  EKE NDI
Habók Lilla PhD 2017  NDI2-ELTE
(50%) Tóth-Mózer Szilvia PhD 2016  NDI2-ELTE
Jókai Erika PhD 2014  NDI2-ELTE
Lévai Dóra PhD 2014  NDI2-ELTE
Papp-Danka Adrienn PhD 2014  NDI2-ELTE

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Kovács Cintia PhD (2024/02)  EKE NDI
abszolutóriumot szerzett:
Janurikné Soltész Erika Andrea (PhD) 2018/08  EKE NDI
Járeb Ottmár László (PhD) 2020/08  EKE NDI
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Fűrész-Mayernik Melinda (PhD) (2024/08)  TNyDI
Major-Kathi Veronika (PhD) (2024/08)  TNyDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület oktatásinformatika, didaktika, oktatástervezés
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
nyelvtudományok
Közlemények
2022

Ollé János: Az e-learning-fejlesztő kompetenciatérképe és képzése, In: Somogyvári, Lajos; Tóth, József (szerk.) Humán tudományok: pedagógusképzés és tananyagfejlesztés 2., Akadémiai Kiadó (2022) https://mersz.hu/hivatkozas/m945htpt2_133
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2022

Ollé János: The evolution of education methodology research and changes in the development support of modular object-oriented dynamic learning environments, In: Somogyvári, Lajos; Tóth, József (szerk.) Humán tudományok: pedagógusképzés és tananyagfejlesztés 3., Akadémiai Kiadó (2022) https://mersz.hu/hivatkozas/m975htpt3_63#m975htpt3_63
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2022

Szabó Bálint, Ollé János, László Szandra, Harmat Vanda, Vaszkun Balázs, Tóvölgyi Sarolta: Pilot study on applying various research methodologies to investigate the effectiveness of e-learning materials, INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 22: (2) pp. 93-116.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
URL 
2022

Ollé János: The Potential Impact of Chatgpt as a Technological Innovation on the Pedagogical Culture of Formal Educational Institutions, PANNON DIGITÁLIS PEDAGÓGIA 2: (3-4) pp. 36-49.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2020

Ollé János: Aktuális trendek és kihívások az e-learning fejlesztésekben, In: Simonics, István; Holik, Ildikó (szerk.) Új kutatások a szakképzés és a felsőoktatás területén, Óbudai Egyetem (2020) pp. 193-203.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
2016

Ollé János, Kocsis Ágnes, Molnár Előd, Sablik Henrik, Pápai Anna, Faragó Boglárka: Oktatástervezés, digitális tartalomfejlesztés, EKF Líceum Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 30
nyelv: magyar
2013

Ollé János, Papp-Danka Adrienn, Lévai Dóra, Tóth-Mózer Szilvia, Virányi Anita: Oktatásinformatikai módszerek, ELTE Eötvös Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 70
nyelv: magyar
2012

Ollé János: Virtuális környezet, virtuális oktatás, ELTE Eötvös Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 41
nyelv: magyar
2012

Ollé János: A digitális állampolgárság értelmezése és fejlesztési lehetőségei, OKTATÁS-INFORMATIKA 2: (3-4) 2
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 52
nyelv: magyar
2008

Falus Iván, Ollé János: Az empirikus kutatások gyakorlata, Nemzeti Tankönyvkiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 108
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:303 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
169
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
147
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
12
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
9 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
11
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
10
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
722

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )