Nyomtatási kép ARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2017. XI. 09. Közlemények |
2016
adattárból, 2017. I. 09. |
Gubán Gyula, Kadocsa László: Virtual training opportunities in higher education in the area of engineer and vocational teacher training (Towards Virtual University), DUNAKAVICS 4: (10) pp. 5-16. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
2015
adattárból, 2017. I. 09. |
Kadocsa László, Ludik Péter: A pedhalo.duf.hu bemutatása - online oktatói közösségek létrehozása a felsőoktatásban és a közoktatásban, In: Szerk.: Cserné Adermann Gizella Pedhalo.duf. Dunaújváros: DUF Press, 2015. pp. 56-79. (Dunakavics könyvek; 10.) dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2015
adattárból, 2017. I. 09. |
Gubán Gyula, Kadocsa László, Kőkuti Tamás: Mérnöki kompetenciák fejlesztése a duális képzésben, In: Szerk.: Kadocsa László, Szerk.: Németh István Péter Virtuális Egyetem: Virtuális egyetem az ipar versenyképességének innovációs potenciáljának szolgálatában. Dunaújváros: DUF Press, 2015. pp. 248-267. (Dunakavics Könyvek; 11.) dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2015
adattárból, 2017. I. 09. |
Gubán Gyula, Kadocsa László: The examination of vocational teachers' methodological culture, In: Szerk.: Pixel The future of education: Conference proceedings. Padova: libreriauniversitaria.it, 2015. pp. 400-405. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol
|
2015
adattárból, 2017. I. 09. |
Gubán Gyula, Kadocsa László: A tanári felkészítés, In: Szerk.: András István, Szerk.: Rajcsányi-Molnár Mónika, Szerk.: Németh István Nyelvi terek. Dunaújváros: DUF Press, 2015. pp. 135-149. (Dunakavics könyvek; 7.) dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2014
adattárból, 2017. I. 09. |
Gubán Gyula, Kadocsa László, Kiss Natália: Tanári felkészítés, DUNAKAVICS 2: (5) pp. 23-37. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2014
adattárból, 2017. I. 09. |
Gubán Gyula, Kadocsa László, Kiss Natália: Examination of Vocational Teachers' Methodological Culture, In: Szerk.: Kiss Natália, Szerk.: Németh István Péter Tanulási terek. Budapest: DUF Press; Új Mandátum Könyvkiadó, 2014. pp. 85-98. (Dunakavics könyvek; 3.) dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol URL |
2014
adattárból, 2017. I. 09. |
Ujbanyi Tibor, Katona József, Kővári Attila, Király Zoltán, Kadocsa László: IKT-eszközök bevezetésének és használatának problémái az oktatásban, In: Szerk.: Kiss Natália, Szerk.: Nagy Bálint, Szerk.: Németh István Péter Tudományos terek. Dunaújváros: DUF Press, 2014. pp. 21-34. (Dunakavics könyvek; 6.) dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 4 nyelv: magyar URL |
2009
adattárból, 2017. I. 09. |
László Kadocsa, Gyula Gubán: Network teaching and learning in practice, In: Szerk.: László Kadocsa, Szerk.: Gyula Gubán Motivate : masters level opportunities and technological innovation in vocational teacher education. Dunaújváros: Dunaújvárosi Főiskola Kiadói Hivatala, 2009. pp. 83-89. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol URL |
2009
adattárból, 2017. I. 09. |
Kadocsa László, Gubán Gyula: Connectivism in Masters Level Courses, In: Szerk.: Pal Pentelenyi MOTIVATE MASTERS LEVEL OPPORTUNITIES AND TECHNOLOGICAL INNOVATION IN VOCATIONAL TEACHER EDUCATION CASE STUDIES. Budapest: Ligatura Kiadó, 2009. pp. 102-112. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 4 |
|
|