Az oktató a doktori iskola doktoranduszai számára oktat tantárgyat, és/vagy a doktori iskola megszavazta, hogy doktoranduszok számára kutatási témát írjon ki.
)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása
Innováció stratégiai és marketingszemlélete, információs támogatása. Fenntarthatósági és nemzetközi versenyképességi követelmények integrálása vállalati stratégiába, marketingbe, ágazati sajátosságok.
jelenlegi kutatásainak tudományága
közgazdaságtudományok gazdálkodás- és szervezéstudományok
Közlemények
2016
adattárból, 2017. VI. 19.
Bíró-Szigeti Sz, Vágási M: Stakeholder Relationship of Household Investments into Residential Building Energy Saving Projects – Modelling Approach of the Hungarian Case, ARGUMENTA OECONOMICA 37: (2) pp. 147-168. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol DOI
2016
adattárból, 2017. VI. 19.
Grőger Nóra, Vágási Mária: Terméktanúsítási szolgáltatások szerepe a fenntartható ellátási láncban, MAGYAR MINŐSÉG 25: (12) pp. 29-35. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
2016
adattárból, 2017. VI. 19.
Grőger Nóra, Vágási Mária: Terméktanúsítási szolgáltatások minőségérzékelése és a megrendelői magatartás tényezői, MINŐSÉG ÉS MEGBÍZHATÓSÁG L: (6) pp. 395-402. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
2014
adattárból, 2017. VI. 19.
Vágási Mária, Munkácsi Noémi, Grőger Nóra: Adalékok a marketing termékklasszifikációjához, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 48: (1) pp. 59-70. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
2013
adattárból, 2017. VI. 19.
Kelemenné Erdős Anikó, Vágási Mária: A közforgalmú közlekedési szolgáltatás fejlesztési lehetőségei, TÉR-GAZDASÁG-EMBER 1: (4) pp. 82-95. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar Teljes szöveg
2007
adattárból, 2017. VI. 19.
Ransburg Beatrix, Vágási Mária: Concepts and standards for the corporate internalization of sustainable development, PERIODICA POLYTECHNICA-SOCIAL AND MANAGEMENT SCIENCES 15: (2) pp. 43-51. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 7 nyelv: angol Teljes szöveg
2006
adattárból, 2017. VI. 19.
Vágási Mária: Az innováció alapkoncepciói és az innovációmarketing tárgya, In: Szerk.: Vágási Mária, Szerk.: Piskóti István, Szerk.: Buzás Norbert Innovációmarketing. Budapest: Akadémiai Kiadó, 2006. pp. 17-54. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 15 nyelv: magyar
2004
adattárból, 2017. VI. 19.
Vágási Mária: Integration of the Sustainability concept into Strategy and Marketing., PERIODICA POLYTECHNICA-SOCIAL AND MANAGEMENT SCIENCES 12: (2) pp. 245-260. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 41 nyelv: angol Teljes szöveg
2002
adattárból, 2017. VI. 19.
Vágási Mária: Competing Through New Product Development Supported by Knowledge Gained from Investigations on Success Factors., PERIODICA POLYTECHNICA-SOCIAL AND MANAGEMENT SCIENCES 10: (2) pp. 243-256. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: angol Teljes szöveg
2001
adattárból, 2017. VI. 19.
Vágási Mária : Újtermék-marketing, Budapest: Nemzeti Tankönyvkiadó, 351 p. dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 36 nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
habilitáció: 2001
2024. IV. 17. ODT ülés Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).