közgazdaságtudományok gazdálkodás- és szervezéstudományok
Közlemények
2011
adattárból, 2013. IX. 06.
Rácz Georgina, Horváth Ágnes: LOHAS themes in hungarian women’s magasines, REGIONAL AND BUSINESS STUDIES 3: (1) pp. 589-606. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
2011
adattárból, 2013. IX. 06.
Pólya Éva, Horváth Ágnes: Családtagok szerepének vizsgálata családi vásárlási folyamatban néhány élelmiszer esetében, ÉLELMISZER, TÁPLÁLKOZÁS ÉS MARKETING 1-2: pp. 19-24. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
2010
adattárból, 2013. IX. 06.
Horváth Á - Fodor M - Fürediné Kovács A -Mácsai É: Marketing, dokumentum típusa: Egyéb/Alkotás
2010
adattárból, 2013. IX. 06.
1) J Hámori – Á Horváth – J Lehota: Examination of the consumers ethnocentrism and products origin in the case of Hungarian foodstuffs, STUDIES IN AGRICULTURAL ECONOMICS 112: pp. 37-54. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
2009
adattárból, 2013. IX. 06.
1) Fodor M – Horváth Á: The examination of the value system and food consumer preferences in the domestic consumer segments of institutional catering, ÉLELMISZER, TÁPLÁLKOZÁS ÉS MARKETING 1: pp. 1-12. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
2009
adattárból, 2013. IX. 06.
2 Á Horvath – G Racz: The appearance of conscious consumer groups in Hungary, ÉLELMISZER, TÁPLÁLKOZÁS ÉS MARKETING 1: (2) p. -. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
2009
adattárból, 2013. IX. 06.
3) Hámori J – Horváth Á: A hazai élelmiszerek megítélésének és preferenciájának vizsgálata egy magyar és egy külföldi élelmiszer-üzletlánc vásárlói körében – 1. rész., ÉLELMISZER, TÁPLÁLKOZÁS ÉS MARKETING VI: (1-2) p. -. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
2009
adattárból, 2013. IX. 06.
Fodor M, Horváth Á: Fogyasztói preferenciák és a szolgáltatásválasztás motivációi a hazai munkahelyi étkeztetés piacán, PERSPECTIVE : REVISTA DE STIINTA SI CULTURA XIII: (14) p. 106. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
2008
adattárból, 2013. IX. 06.
Horváth Á, Fodor M: The market of food consumption from the aspect of food preferences as reflected in a primary research in heves county, PERSPECTIVE : REVISTA DE STIINTA SI CULTURA 12: pp. 57-64. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
2003
adattárból, 2013. IX. 06.
Horváth Á, Kovács A, Gyenge B: A vásárlók biotermékekkel szembeni attitűdje a hiper és szupermarketekben, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 37: (6) pp. 23-35. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.
2024. IV. 17. ODT ülés Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).