Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. IX. 08.
Személyes adatok
Hofmeister Tóth Ágnes
név Hofmeister Tóth Ágnes
intézmény neve
doktori iskola
BCE Gazdálkodástani Doktori Iskola (témavezető)
BCE Közgazdasági és Gazdaságinformatikai Doktori Iskola (oktató)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása BCE Gazdálkodástani Doktori Iskola 99%
BCE Közgazdasági és Gazdaságinformatikai Doktori Iskola 1%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Budapesti Corvinus Egyetem
Elérhetőségek
drótpostacím agnes.hofmeisteruni-corvinus.hu
telefonszám +36 1 482-5410
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 1994
fokozat tudományága közgazdaságtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve BKE
tudományos fokozat, cím CSc
fokozat megszerzésének éve 1994
fokozat tudományága
fokozatot kiadó intézmény neve MTA
tudományos fokozat, cím CSc
fokozat megszerzésének éve 1994
fokozat tudományága közgazdaságtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve MTA
Jelenlegi munkahelyek
1972 - Budapesti Corvinus Egyetem
professor emerita
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 10
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 7
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Debreceni János PhD 2023  GDI-BCE
Kásler Tina Timea PhD 2021  GDI-BCE
Kasza-Kelemen Kata PhD 2017  GDI-BCE
Piskóti Marianna PhD 2015  GDI-BCE
Nagy Péter PhD 2014  GDI-BCE
Simay Attila Endre PhD 2014  GDI-BCE
Majláth Melinda PhD 2010  GDI-BCE
Neulinger Ágnes PhD 2008  GDI-BCE

abszolutóriumot szerzett:
Debreceni János (PhD) 2019/08  GDI-BCE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Kisfürjesi Nóra (PhD) (2024/08)  GDI-BCE
(50%) Wei Yuling (PhD) (2024/08)  GDI-BCE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Fogyasztói magatartás, kulturális értékek, kulturális különbségek a fogyasztó magatartásban, fenntartható fogyasztás,
jelenlegi kutatásainak tudományága közgazdaságtudományok
pszichológiai tudományok
Közlemények
2023

Simay Attila Endre, Wei Yuling, Gyulavári Tamás, Syahrivar Jhanghiz, Gaczek Piotr, Hofmeister-Tóth Ágnes: The e-WOM intention of artificial intelligence (AI) color cosmetics among Chinese social media influencers, ASIA PACIFIC JOURNAL OF MARKETING AND LOGISTICS 35: (7) pp. 1569-1598.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
URL 
2023

Wei Yuling, Simay Attila Endre, Agárdi Irma, Syahrivar Jhanghiz, Hofmeister-Tóth Ágnes: Using Artificial Intelligence to Promote Branded Color Cosmetics, JOURNAL OF PROMOTION MANAGEMENT 29: (5) pp. 644-675.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
URL 
2022

Hofmeister-Tóth Agnes, Neulinger Agnes: The Importance and Realization of Personal Values and Cognitive Age, TRZISTE / MARKET 34: (1) pp. 25-40.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2021

Hofmeister-Tóth Ágnes, Neulinger Ágnes: Az idősek iránti attitűd és az idős fogyasztók ábrázolása a tv reklámokban Magyarországon, JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA 2: (2) pp. 65-80.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2021

Hofmeister-Tóth Ágnes, Neulinger Ágnes, Debreceni János: Measuring discrimination against older people applying the Fraboni Scale of ageism, INFORMATION (BASEL) 12: (11) 458
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
URL 
2020

Debreceni János, Hofmeister Tóth Ágnes: A materializmus, boldogság, siker és élményfogyasztás összefüggéseinek vizsgálata tinédzserek körében, VEZETÉSTUDOMÁNY 51: (4) pp. 63-73.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2015

Lynn Sudbury-Riley, Florian Kohlbacher, Agnes Hofmeister: Baby boomers of different nations: identifying horizontal international segments based on self-perceived age, INTERNATIONAL MARKETING REVIEW 32: (3-4) pp. 245-278.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 22
nyelv: angol
URL 
2014

Sudbury-Riley L, Hofmeister-Toth A, Kohlbacher F: A cross-national study of the ecological worldview of senior consumers, INTERNATIONAL JOURNAL OF CONSUMER STUDIES 38: (5) pp. 500-509.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 19
nyelv: angol
URL 
2013

Hofmeister Ágnes, Neulinger Ágnes: Characteristics of Materialism and Its Measurement: Assessing The Belk's Materialism Scale in Hungary, INTERNATIONAL JOURNAL OF CONSUMER STUDIES 37: (3) pp. 320-326.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 17
nyelv: angol
URL 
2012

Sudbury Riley L, Kohlbacher F, Hofmeister-Toth A: A cross-cultural analysis of pro-environmental consumer behaviour among seniors, JOURNAL OF MARKETING MANAGEMENT 28: (3-4) pp. 290-312.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 22
nyelv: angol
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:88 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
259
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
178
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
11
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
11 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
605

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )