Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. XI. 12.
Személyes adatok
név Kemény Ferenc
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Pszichológiai Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása ELTE Pszichológiai Doktori Iskola 100%
Elérhetőségek
drótpostacím kemeny.ferencppk.elte.hu
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2013
fokozat tudományága pszichológiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2021
fokozat tudományága pszichológiai tudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Grazi Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2021 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
további (nem nevesített)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 0.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0.5
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Laskay-Horváth Claudia (PhD) (2026/08)  PDI1-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Az olvasás fejlődésének kognitív alapjai A számítógépes programozási képességek bejóslói Nyelvi és nem-nyelvi funkciók összefüggései
jelenlegi kutatásainak tudományága pszichológiai tudományok
Közlemények
2021

Kemeny Ferenc, Landerl Karin: Phonology-independent general orthographic knowledge, QUARTERLY JOURNAL OF EXPERIMENTAL PSYCHOLOGY 17470218211018438
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2021

Steiner Anna F., Banfi Chiara, Finke Sabrina, Kemény Ferenc, Clayton Francina J., Göbel Silke M., Landerl Karin: Twenty-four or four-and-twenty: Language modulates cross-modal matching for multidigit numbers in children and adults, JOURNAL OF EXPERIMENTAL CHILD PSYCHOLOGY 202: p. 104970.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2021

Kemeny Ferenc, Lukacs Agnes: The Role of Statistical Learning and Verbal Short-Term Memory in Impaired and Typical Lexical Development, FRONTIERS IN COMMUNICATION 6: 700452
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2019

Kemény F, Demeter G, Racsmány M, Valálik I, Lukács Á: Impaired sequential and partially compensated probabilistic skill learning in Parkinson's disease, JOURNAL OF NEUROPSYCHOLOGY 13: (3) pp. 509-528.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2019

Kemeny Ferenc, Lukacs Agnes: Sequence in a sequence: Learning of auditory but not visual patterns within a multimodal sequence, ACTA PSYCHOLOGICA 199: UNSP 102905
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2018

Kemény F, Banfi C, Gangl M, Perchtold CM, Papousek I, Moll K, Landerl K: Print-, sublexical and lexical processing in children with reading and/or spelling deficits: An ERP study, INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOPHYSIOLOGY 130: pp. 53-62.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2018

Banfi C, Kemény F, Gangl M, Schulte-Körne G, Moll K, Landerl K: Visual attention span performance in German-speaking children with differential reading and spelling profiles: No evidence of group differences, PLOS ONE 13: (6) e0198903
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: angol
URL 
2017

Kemény Ferenc, Németh Kornél: Stimulus dependence and cross-modal interference in sequence learning, QUARTERLY JOURNAL OF EXPERIMENTAL PSYCHOLOGY 70: (12) pp. 2535-2547.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2017

Lukács Ágnes, Kemény Ferenc, Jarrad A Lum, Michael T Ullman: Learning and overnight retention in declarative memory in specific language impairment, PLOS ONE 12: e0169474
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 13
nyelv: angol
URL 
2017

Banfi C, Kemény F, Gangl M, Schulte-Körne G, Moll K, Landerl K: Visuo-spatial cueing in children with differential reading and spelling profiles, PLOS ONE 12: (7) e0180358
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: angol
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:30 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
127
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
101
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
3 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
334

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )