Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. VI. 01. Közlemények |
2023
adattárból, 2023. VI. 01. |
Nagy Marcell, Molontay Roland: Interpretable Dropout Prediction: Towards XAI-Based Personalized Intervention, INTERNATIONAL JOURNAL OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN EDUCATION dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2023. VI. 01. |
Nagy Marcell, Molontay Roland: Network classification-based structural analysis of real networks and their model-generated counterparts, NETWORK SCIENCE 10: (2) pp. 146-169. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2023. VI. 01. |
Barnes Kate, Riesenmy Tiernon, Trinh Minh Duc, Lleshi Eli, Balogh Nóra, Molontay Roland: Dank or not? Analyzing and predicting the popularity of memes on Reddit, APPLIED NETWORK SCIENCE 6: (1) 21 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 12 nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2023. VI. 01. |
Berezvai Z, Lukáts G D, Molontay R: Can professors buy better evaluation with lenient grading? The effect of grade inflation on student evaluation of teaching, ASSESSMENT & EVALUATION IN HIGHER EDUCATION 46: (5) pp. 793-808. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 17 nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2023. VI. 01. |
Baranyi Máté, Molontay Roland: Comparing the effectiveness of two remedial mathematics courses using modern regression discontinuity techniques, INTERACTIVE LEARNING ENVIRONMENTS 29: (2) pp. 247-269. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2023. VI. 01. |
Séllei Beatrix, Stumphauser Nóra, Molontay Roland: Traits versus Grades, APPLIED SCIENCES-BASEL 11: (4) 1744 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2023. VI. 01. |
Nagy Marcell, Molontay Roland: Comprehensive analysis of the predictive validity of the university entrance score in Hungary, ASSESSMENT & EVALUATION IN HIGHER EDUCATION 46: (8) pp. 1235-1253. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2023. VI. 01. |
Horváth Gábor, Kovács Edith, Molontay Roland, Nováczki Szabolcs: Copula-Based Anomaly Scoring and Localization for Large-Scale, High-Dimensional Continuous Data, ACM TRANSACTIONS ON INTELLIGENT SYSTEMS AND TECHNOLOGY 11: (3) 26 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 6 nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2023. VI. 01. |
Molontay R, Horváth N, Bergmann J, Szekrényes D L, Szabó M: Characterizing curriculum prerequisite networks by a student flow approach, IEEE TRANSACTIONS ON LEARNING TECHNOLOGIES 13: (3) pp. 491-501. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 14 nyelv: angol URL |
2018
adattárból, 2023. VI. 01. |
Marcell Nagy, Roland Molontay: Predicting Dropout in Higher Education based on Secondary School Performance, In: Szakál, Anikó (szerk.) Proceedings of 22nd IEEE International Conference on Intelligent Engineering Systems 2018 (INES 2018), IEEE Hungary Section (2018) pp. 389-394. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény független idéző közlemények száma: 50 nyelv: angol URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 110 |
|
|