Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. VII. 02. Közlemények |
2020
adattárból, 2023. I. 18. |
Adorján Mária: Introducing corpus linguistic tools to EFL undergraduates and trainee teachers, In: Plutino, Alessia; Borthwick, Kate (szerk.) Education 4.0 revolution: transformative approaches to language teaching and learning, assessment and campus design, Research-publishing.net (2020) pp. 45-51. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2023. I. 18. |
Adorján Mária: Kontrasztív korpuszstilisztika: lehetséges útirány a fordítóképzésben, In: Kovács, Tímea; Adorján, Mária (szerk.) Korpusznyelvészet és nyelvi közvetítés, Károli Gáspár Református Egyetem; L'Harmattan Kiadó (2020) pp. 13-25. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2020
adattárból, 2023. I. 18. |
Adorján Mária: Focus on Corpus-based EdTech: Experienced English Teachers Reshaping their Pedagogical Skill Set, In: Karlovitz, János Tibor (szerk.) Innovative Pedagogical Methods for Students, Sozial und Wirtschafts Forschungsgruppe (2020) pp. 43-49. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2020
adattárból, 2023. I. 18. |
Adorján Mária: Az automatizált esszéértékelés működése, lehetőségei és korlátai, In: Fóris, Ágota; Bölcskei, Andrea; Nádor, Orsolya; Sólyom, Réka (szerk.) Nyelv, kultúra, identitás. Alkalmazott nyelvészeti kutatások a 21. századi információs térben, Akadémiai Kiadó (2020) pp. https://mersz.hu/hivatkozas/m716nyki5nynyny_3-https://mersz.hu/hivatkozas/m716nyki5nynyny_12. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2019
adattárból, 2023. I. 18. |
Adorján Mária: Syntactic knowledge of Chinese as a third language: is the first or the second language activated?, In: Kubínyi, Kata; Nagy, Judit; Tamm, Anne; Tóth, Gabriella (szerk.) In memoriam of Anne Vainikka, Károli Gáspár Református Egyetem Néderlandisztika Tanszék (2019) pp. 11-20. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol
|
2019
adattárból, 2023. I. 18. |
Adorján Mária: Lexical Repetition in Academic Discourse, GRIN Verlag dokumentum típusa: Könyv/Monográfia nyelv: angol
|
2019
adattárból, 2023. I. 18. |
Adorján Mária: A turizmus szaknyelv tanterv-előkészítő igényfelmérése és a kitűzött célok megvalósulásának összehasonlítása anglisztika alapszakos hallgatók esetében, In: Karlovitz, János Tibor; Torgyik, Judit (szerk.) Szakmódszertani és más emberközpontú tanulmányok, International Research Institute (2019) pp. 146-156. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar
|
2018
adattárból, 2023. I. 18. |
Adorján Mária: Modern társadalmi és gazdasági kihívások kínai egyetemi hallgatók szemszögéből, In: Torgyik, Judit (szerk.) Néhány társadalomtudományi kutatás és innováció, International Research Institute (2018) pp. 153-161. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL |
2013
adattárból, 2023. I. 18. |
Adorján Mária: Explorations in lexical repetition analysis: the outcomes of manual vs. computer automated research methods, WORKING PAPERS IN LANGUAGE PEDAGOGY 7: pp. 1-28. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 7 nyelv: angol URL |
2013
adattárból, 2023. I. 18. |
Adorján Mária, János Tibor Karlovitz PhD: Developing a New Syllabus for Tourism English, Neveléstudományi Egyesület dokumentum típusa: Könyv/Konferenciakötet független idéző közlemények száma: 18 nyelv: angol
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 28 |
|
|