az abszolutórium megszerzésének várható ideje (év, hónap)
2024/08
Közlemények
2020
adattárból, 2022. X. 14.
Pozsonyi Ferenc: Teachers on the run? An investigation into adult education-employed language teachers’ wellbeing, In: Ivan, Devosa; Ágnes, Maródi; Zsuzsa, Buzás; Bártfai, György (szerk.) International HEART 2020 Conference, Neumann János Egyetem, Pedagógusképző Kar (2020) pp. 28-29. dokumentum típusa: nyelv: angol
2020
adattárból, 2022. X. 14.
Mária Hercz, Ferenc Pozsonyi, Nikolett Flick-Takács: Supporting a Sustainable Way of Life-Long Learning in the Frame of Challenge-Based Learning, DISCOURSE AND COMMUNICATION FOR SUSTAINABLE EDUCATION 11: (2) pp. 45-64. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 7 nyelv: angol URL
2020
adattárból, 2022. X. 14.
Pozsonyi Ferenc: A UKids projekt elméleti keretrendszere a pozitív klíma és a tanuló jóllét aspektusából, In: Hercz, Mária; Lindner, Johannes (szerk.) Szociális vállalkozóképesség fejlesztése gyermekkorban: nemzetközi konferencia és a UKids projekt szakkiállítása, ELTE TÓK (2020) pp. 36-37. dokumentum típusa: nyelv: magyar
2019
adattárból, 2022. X. 14.
Hercz Mária, Pozsonyi Ferenc, Takács Nikolett: Parental Thinking, Beliefs and Values: Establishing Entrepreneurial Skills in the Family, DISCOURSE AND COMMUNICATION FOR SUSTAINABLE EDUCATION 10: (2) pp. 129-141. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 6 nyelv: angol URL
2018
adattárból, 2022. X. 14.
Ferenc Pozsonyi: Challenges and Possibilities of Self-Reflection in a Hungarian Mental-Health-Oriented School Using Alternative Curriculum, In: Éva, Borsos; Rita, Horák; Zsolt, Námesztovszki (szerk.) A Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar tudományos konferenciáinak tanulmánygyűjteménye (2018), Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar (2018) pp. 289-297. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol
2018
adattárból, 2022. X. 14.
Pozsonyi Ferenc: The Possible Effects of the Quality Management System in Adult Education on the Language Teachers’ Professional Development, In: Igor, Ž Žagar; Ana, Mlekuž (szerk.) 3rd ANNUAL SCIENTIFIC CONFERENCE RESEARCH IN EDUCATION AND TRAINING, Pedagoski institut (2018) pp. 29-29. dokumentum típusa: nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.