Nyomtatási kép ARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2021. IX. 21. Közlemények |
2020
adattárból, 2021. IX. 21. |
Magdolna Kimmel: Culture Teaching in the Age of Global English, In: Krisztina, Károly; Ildikó, Lázár; Cecilia, Gall (szerk.) Culture and Intercultural Communication, ELTE School of English and American Studies (SEAS) (2020) pp. 11-29. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol URL |
2019
adattárból, 2021. IX. 21. |
Kimmel Magdolna: Rezidens programok az USA-ban, PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 18: (1-2) pp. 43-61. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2017
adattárból, 2021. IX. 21. |
Kimmel Magdolna: A tantárgy-pedagógiák helye és szerepe a pedagógusképzésben, PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 16 (45): (1) pp. 3-20. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2013
adattárból, 2021. IX. 21. |
Kimmel Magdolna: A kutató tanári tevékenység a hatékony szakmai tanulás középpontjában, In: Kotschy, Beáta (szerk.) Új utak a pedagóguskutatásban, Líceum Kiadó (2013) pp. 105-130. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2011
adattárból, 2021. IX. 21. |
Falus Iván, Felméry Klára, Imre Anna, Kálmán Orsolya, Kimmel Magdolna, Király Zsolt, Kotschy Beáta, Mészáros György, Rapos Nóra, Tókos Katalin, Visi Judit, Kotschy Beáta: A pedagógussá válás és a szakmai fejlődés sztenderdjei, Eszterházy Károly Főiskola (EKF) dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 17 nyelv: magyar
|
2011
adattárból, 2021. IX. 21. |
Kimmel Magdolna: Felvételi követelmények és sztenderdekre alapozott teljesítménymérés az amerikai tanárképzésben és tanári előmenetelben, In: Falus, Iván (szerk.) Tanári pályaalkalmasság - kompetenciák - sztenderdek, Eszterházy Károly Főiskola (EKF) (2011) pp. 271-324. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2009
adattárból, 2021. IX. 21. |
Falus Iván, Kimmel Magdolna: A portfólió, Gondolat Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 5 nyelv: magyar
|
2007
adattárból, 2021. IX. 21. |
Kimmel Magdolna: A tanárképzés problémái konstruktivista értelmezési keretben, In: Falus, Iván (szerk.) A tanárrá válás folyamata, Gondolat Kiadó (2007) pp. 11-45. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2006
adattárból, 2021. IX. 21. |
Kimmel Magdolna: A tanári reflexió korlátai, PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 4: (3-4) pp. 35-49. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2003
adattárból, 2021. IX. 21. |
Falus Iván, Kimmel Magdolna: A portfólió, Gondolat Kiadó; ELTE PPK Neveléstudományi Intézet dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 44 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 66 |
|
|