Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. VII. 11. Közlemények |
2021
adattárból, 2022. II. 04. |
Boros Julianna, Bogdán Péter, Durst Judit: Accumulating Roma cultural capital: First-in-family graduates and the role of educational talent support programs in Hungary in mitigating the price of social mobility, SZOCIOLÓGIAI SZEMLE 31: (3) pp. 74-102. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2022. II. 04. |
Boros Julianna: "Érdemes tanulni? - Igen is, nem is. Attól függ, hogy itt ragadnak vagy sem.", In: Vargáné, Nagy Anikó (szerk.) Családi nevelés, Forstag Nonprofit Közhasznú Kft. (2020) pp. 21-53. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2020
adattárból, 2022. II. 04. |
Boros Julianna, Bucher Eszter: Szerepváltozások hátrányos helyzetű településeken élő családokban, ESÉLY: TÁRSADALOM ÉS SZOCIÁLPOLITIKAI FOLYÓIRAT 31: (4) pp. 3-31. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2019
adattárból, 2022. II. 04. |
Julianna Boros, Eszter Gergye: Roma population in Hungary - focusing on educational opportunities, In: Andrea, Óhidy; Katalin, R. Forray (szerk.) Lifelong Learning and the Roma Minority in Central and Eastern Europe, Emerald Publishing Limited (2019) pp. 97-114. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol
|
2018
adattárból, 2022. II. 04. |
Boros Julianna: A cigány/roma népesség története, gazdasági, társadalmi jellemzői Baranya megyében, In: Orsós, Anna (szerk.) Fókuszban az Akácliget, PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Romológia és Nevelésszociológia Tanszék, Wlislocki Henrik Szakkollégium (2018) pp. 23-65. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 4 nyelv: magyar
|
2017
adattárból, 2022. II. 04. |
Boros Julianna: Egyéni utak, társadalmi helyzetek, PTE BTK TKI Közösségi és Szociális Tanulmányok Tanszék dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 5 nyelv: magyar
|
2017
adattárból, 2022. II. 04. |
Boros Julianna: Utak az iskolába és a munkaerő-piacra, ERDÉLYI TÁRSADALOM: SZOCIOLÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT: A KOLOZSVÁRI BABES-BOLYAI TUDOMÁNYEGYETEM SZOCIOLÓGIA TANSZÉKE MAGYAR TAGOZATÁNAK FOLYÓIRATA 15: (2) pp. 109-137. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2016
adattárból, 2022. II. 04. |
Boros Julianna: A roma/cigány tanulók támogatása, SZOCIÁLPEDAGÓGIA 4: (3-4) pp. 73-87. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2011
adattárból, 2022. II. 04. |
Boros Julianna: A települési szegregáció feltételezett okai és következményei, ACTA SOCIOLOGICA: PÉCSI SZOCIOLÓGIAI SZEMLE 4: (1) pp. 97-111. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: magyar URL |
2009
adattárból, 2022. II. 04. |
Forray R Katalin, Boros J.: A cigány, roma tehetséggondozás intézményei, EDUCATIO 18: (2) pp. 192-203. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 14 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 30 |
|
|