Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Hallgatói adatlap
 Nyomtatási kép
Személyes adatok
Syahrivar Jhanghiz
név Syahrivar Jhanghiz
intézmény neve Budapesti Corvinus Egyetem
doktori iskola BCE Gazdálkodástani Doktori Iskola
Témavezetés
témavezető Gyulavári Tamás
vezetés módja egyéni
fokozat PhD
a képzés kezdete 2018/09
az abszolutórium megszerzésének várható ideje (év, hónap) 2022/08
a fokozatszerzés éve 2022
diszertáció Doi/handle elérés (értekezés, tézisek)
a védés adatai védés
Közlemények
2021

Syahrivar Jhanghiz, Gyulavári Tamás, Jászberényi Melinda, Ásványi Katalin, Kökény László, Chairy Chairy: Surrendering personal control to automation, TRANSPORTATION RESEARCH PART F - TRAFFIC PSYCHOLOGY AND BEHAVIOUR 80: pp. 90-103.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2021

Syahrivar Jhanghiz, Genoveva Genoveva, Chairy Chairy, Manurung Siska Purnama: COVID-19-Induced Hoarding Intention Among the Educated Segment in Indonesia, SAGE OPEN 11: (2) First Published
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2021

Syahrivar Jhanghiz, Hermawan Syafira Alyfania, Gyulavári Tamás, Chairy Chairy: Religious compensatory consumption in the Islamic context: the mediating roles of religious social control and religious guilt, ASIA PACIFIC JOURNAL OF MARKETING AND LOGISTICS Early Access
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2021

Syahrivar J.: Hijab No More: A Phenomenological Study, JOURNAL OF RELIGION & HEALTH 60: pp. 1969-1991.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2021

Syahrivar Jhanghiz, Chairy Chairy, Juwono Ignatius Darma, Gyulavári Tamás: Pay to play in freemium mobile games: a compensatory mechanism, INTERNATIONAL JOURNAL OF RETAIL AND DISTRIBUTION MANAGEMENT ahead-of-print
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2020

Chairy Chairy, Raharja Chandra, Syahrivar Jhanghiz, Ekananda Mahjus: Waste not, INTERNATIONAL REVIEW ON PUBLIC AND NONPROFIT MARKETING 17: (4) pp. 391-407.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2020

Chairy Chairy, Syahrivar Jhanghiz: You reap what you sow: The role of Karma in Green purchase, COGENT BUSINESS & MANAGEMENT 7: (1) 1798066
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2020

Syahrivar Jhanghiz, Tunjungsari Hetty Karunia, Selamat Frangky, Chairy Chairy: Factors Influencing Career Choice in Islamic Multilevel Marketing: The Mediating Role of Company Credibility, In: Proceedings of the 8th International Conference on Entrepreneurship and Business Management (ICEBM 2019) UNTAR, (2020) pp. 1-5.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
URL 
2020

Genoveva Genoveva, Syahrivar Jhanghiz: Green Lifestyle among Indonesian Millennials: A Comparative Study between Asia and Europe, Journal of Environmental Accounting and Management 8: (4) pp. 397-413.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2019

Chairy Chairy, Syahrivar Jhanghiz: Bika Ambon of Indonesia: history, culture, and its contribution to tourism sector, JOURNAL OF ETHNIC FOODS 6: (2) 2
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2019

Setiawati Lilis Mega, Chairy Chairy, Syahrivar Jhanghiz: Factors Affecting Intention to Buy Halal Food by the Millennial Generation: The Mediating Role of Attitude, DEREMA: JURNAL MANAJEMEN 14: (2) pp. 175-188.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2019

Chairy Chairy, Syahrivar Jhanghiz, Ida Ida, Sisnuhadi Sisnuhadi: Does the Green Image Enhance Student Satisfaction?, THE NEW EDUCATIONAL REVIEW 57: (3) pp. 52-62.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2019

Chairy Chairy, Syahrivar Jhanghiz: Relationship Between Brand Jealousy And Conspicuous Consumption, In: Andriati, Fitriningrum; Busro, Busro; Dwi, Fajar Saputra; Robbi, Rahim (szerk.) Proceedings of the Proceedings of the 1st Sampoerna University-AFBE International Conference, SU-AFBE 2018, 6-7 December 2018, Jakarta Indonesia, European Alliance for Innovation (EAI) (2019) online
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
URL 
2018

Syahrivar Jhanghiz, Pratiwi Rima Sera: A Correlational Study of Religiosity, Guilt, and Compensatory Consumption in the Purchase of Halal Products and Services in Indonesia, ADVANCED SCIENCE LETTERS 24: (10) pp. 7147-7151.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
URL 
2018

Syahrivar Jhanghiz, Muhammad Ichlas Andy: The Impact of Electronic Word of Mouth (E-WoM) on Brand Equity of Imported Shoes, The Asian Journal of Technology Management 11: (1) pp. 57-69.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: angol
2018

Syahrivar Jhanghiz, Azizah Putri Asri: The role of religiosity and brand perception in the brand preference for halal cosmetics: a case study of family-owned Islamic cosmetic business, INTERNATIONAL JOURNAL OF TECHNOLOGY TRANSFER AND COMMERCIALISATION 16: (2) pp. 146-158.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2017

Syahrivar Jhanghiz, Rizky Mega: Factors Influencing Environmental Friendly Product Consumption Consciousness In Karawang, Manajemen Business Kompetisi 12: (1) pp. 49-60.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2016

Syahrivar Jhanghiz, Ardianto Randy: The Impact Of Credit Card, Shopping Discount, Promotion Approach, And Store Layout Towards Impulse Buying Behavior, IMPERIAL JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY RESEARCH 2: (11) pp. 865-870.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2016

Jhanghiz Syahrivar: Factors Affecting International Student Satisfaction (ISS), FIRM Journal of Management studies 1: (1) pp. 14-25.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
2016

Syahrivar Jhanghiz: Managing Organizations, Penerbit Deepublish
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: angol
2015

Syahrivar Jhanghiz, Pitaloka Inggrid Widya: The Influence of Merchandise Quality, Service Quality, and Store Satisfaction Toward Store Loyalty on Retail Industry, Jurnal Manajemen 5: (1) pp. 69-79.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
 
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
 
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
 
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
 
Kutatás
kutatási terület Religious and Spiritual Marketing, Islamic Marketing
jelenlegi kutatásainak tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )