Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. IX. 18. Közlemények |
2023
adattárból, 2023. IX. 18. |
Géring Zsuzsanna, Tamássy Réka, Király Gábor, Rakovics Márton: The portrayal of the future as legitimacy construction: discursive strategies in highly ranked business schools’ external communication, HIGHER EDUCATION 85: pp. 775-793. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2023
adattárból, 2023. IX. 18. |
Király Gábor, Géring Zsuzsanna, Tamássy Réka: Future and agency frames: how business schools construct the term future and what they claim to do about it?, JOURNAL OF FUTURES STUDIES dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
2022
adattárból, 2023. IX. 18. |
Tamássy Réka, Géring Zsuzsanna: Rich variety of DA approaches applied in social media research: A systematic scoping review, DISCOURSE & COMMUNICATION 16: (1) pp. 93-109. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2023. IX. 18. |
Fűzi Beatrix, Géring Zsuzsanna, Szendrei-Pál Eszter: Changing expectations related to digitalisation and socialisation in higher education. Horizon scanning of pre- and post-COVID-19 discourses, EDUCATIONAL REVIEW 74: (3) pp. 484-516. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 11 nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2023. IX. 18. |
Király Gábor, Géring Zsuzsanna: Having Nothing But Questions?, JOURNAL OF FUTURES STUDIES 25: (4) pp. 57-70. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2023. IX. 18. |
Géring Zsuzsanna: Mixed Methodological Discourse Analysis, In: Onwuegbuzie, A. J.; Johnson, R. B. (szerk.) The Routledge Reviewer’s Guide to Mixed Methods Analysis, Routledge of Taylor and Francis Group (2021) pp. 161-170. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol
|
2019
adattárból, 2023. IX. 18. |
Király Gábor, Géring Zsuzsanna: Introduction to ‘Futures of Higher Education’ Special Issue, FUTURES 2019: (111) pp. 123-129. dokumentum típusa: független idéző közlemények száma: 44 nyelv: angol URL |
2018
adattárból, 2023. IX. 18. |
Géring Zsuzsanna, Király Gábor, Csillag Sára, Kováts Gergely, Köves Alexandra, Gáspár Tamás: Vision(s) of the University, JOURNAL OF FUTURES STUDIES 22: (4) pp. 61-82. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 7 nyelv: angol URL |
2017
adattárból, 2023. IX. 18. |
Géring Zsuzsanna: Kevert szövegelemzési módszertan alkalmazása gazdasági és társadalmi jelenségek vizsgálatához, VEZETÉSTUDOMÁNY 48: (4) pp. 55-66. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 17 nyelv: magyar URL |
2015
adattárból, 2023. IX. 18. |
Zsuzsanna Géring: Content versus discourse analysis, In: Flett, Bronia (szerk.) SAGE Research Methods Cases, SAGE Publishing (2015) pp. 1-21. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 15 nyelv: angol URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 101 |
|
|