Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
ARCHÍV OLDAL
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2021. I. 21.
Személyes adatok
Simon Judit
név Simon Judit
intézmény neve
doktori iskola
BCE Gazdálkodástani Doktori Iskola (törzstag emeritus)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása BCE Gazdálkodástani Doktori Iskola 100%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Budapesti Corvinus Egyetem
Elérhetőségek
drótpostacím judit.simonuni-corvinus.hu
telefonszám +36 1 482-5252
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím CSc
fokozat megszerzésének éve 1994
fokozat tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve MTA
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2007
fokozat tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Budapesti Corvinus Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
1989 - Budapesti Corvinus Egyetem
egyetemi tanár
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 10
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 4
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
(50%) Kovács Bence PhD 2023  GDI-BCE
Lantos Zoltán PhD 2019  GDI-BCE
Kemény Ildikó PhD 2015  GDI-BCE
Jenes Barbara PhD 2013  GDI-BCE
Neumann-Bódi Edit PhD 2013  GDI-BCE

abszolutóriumot szerzett:
Flores Sófia (PhD) 2014/08  GDI-BCE
Kun Zsuzsanna (PhD) 2023/01  GDI-BCE
(50%) Molnár-Csomós Ilona Erzsébet (PhD) 2022/08  GDI-BCE
(50%) Novoselova Olga (PhD) 2023/08  GDI-BCE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Rojkovich Ádám Konstantin (PhD) (2026/08)  GDI-BCE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület A hibrid vásárlói magatartás Az egészségügyi és gyógyszermarketing A piackutatási módszertan kutatása A fogyasztói elégedettség mérési módszerei A vevőérték modellezése és mérése
jelenlegi kutatásainak tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
közgazdaságtudományok
Közlemények
2021

Mandják Tibor, Szalkai Zsuzsanna, Hlédik Erika, Neumann-Bódi Edit, Magyar Mária, Simon Judit: The knowledge interconnection process, JOURNAL OF BUSINESS & INDUSTRIAL MARKETING 36: (9) pp. 1570-1584.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: angol
URL 
2019

Nagy Ákos, Kemény Ildikó, Szűcs Krisztián, Simon Judit, Kehl Dániel: A véleményformáló magatartás mint másodrendű látens változó modellezése PLS-alapú strukturális egyenletek módszerével, STATISZTIKAI SZEMLE 97: (9) pp. 827-854.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
URL 
2018

Lantos Zoltán, Simon Judit: The Community Health Experience Model—value generation from person-centered health transaction network, PUBLIC HEALTH REVIEWS 39: (1) 29
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: angol
URL 
2017

Nagy Ákos András, Kemény Ildikó, Szűcs Krisztián, Simon Judit, Kiss Viktor: Are opinion leaders more satisfied? Results of a sem model about the relationship between opinion leadership and online customer satisfaction, SOCIETY AND ECONOMY 39: (1) pp. 141-160.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 33
nyelv: angol
URL 
2016

Mandják Tibor, Szalkai Zsuzsanna, Neumann-Bódi Edit, Magyar Mária, Simon Judit: Trigger issues in emerging relationships, INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT 58: pp. 137-147.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 15
nyelv: angol
URL 
2016

Kemény Ildikó, Simon Judit, Nagy Ákos, Szűcs Krisztián: Measuring quality perception in electronic commerce, INDUSTRIAL MANAGEMENT & DATA SYSTEMS 116: (9) pp. 1946-1966.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 40
nyelv: angol
URL 
2015

Mandják Tibor, Szalkai Zsuzsanna, Neumann-Bódi Edit, Magyar Mária, Simon Judit: Emerging relationships: How are they born?, INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT 49: pp. 32-41.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 36
nyelv: angol
URL 
2011

Mandják Tibor, Simon Judit, Szalkai Zsuzsa: A framework for the analysis of global, regional and local business networks, INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT 40: (6) pp. 822-829.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 27
nyelv: angol
URL 
2010

Simon Judit: Marketing az egészségügyben, Akadémiai Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 40
nyelv: magyar
2009

Naresh K. Malhotra, Simon Judit: Marketingkutatás, Akadémiai Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 81
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:287 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
235
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
216
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
9
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
14 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
79
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
24
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
892
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
habilitáció a BCE-n: 2007 MTA Gazdálkodástudományi Bizottság Marketingtudományi Albizottság Szervezetközi Marketing munkabizottság vezetője Marketing és Menedzsment: szerkesztőbizottsági tag Passaui Egyetem: díszdoktori cím 2014 Passaui Egyetem: díszpolgár 2019

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )