Nyomtatási kép ARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2021. I. 21. Közlemények |
2021
adattárból, 2024. II. 24. |
Mandják Tibor, Szalkai Zsuzsanna, Hlédik Erika, Neumann-Bódi Edit, Magyar Mária, Simon Judit: The knowledge interconnection process, JOURNAL OF BUSINESS & INDUSTRIAL MARKETING 36: (9) pp. 1570-1584. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 7 nyelv: angol URL |
2019
adattárból, 2024. II. 24. |
Nagy Ákos, Kemény Ildikó, Szűcs Krisztián, Simon Judit, Kehl Dániel: A véleményformáló magatartás mint másodrendű látens változó modellezése PLS-alapú strukturális egyenletek módszerével, STATISZTIKAI SZEMLE 97: (9) pp. 827-854. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar URL |
2018
adattárból, 2024. II. 24. |
Lantos Zoltán, Simon Judit: The Community Health Experience Model—value generation from person-centered health transaction network, PUBLIC HEALTH REVIEWS 39: (1) 29 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 6 nyelv: angol URL |
2017
adattárból, 2024. II. 24. |
Nagy Ákos András, Kemény Ildikó, Szűcs Krisztián, Simon Judit, Kiss Viktor: Are opinion leaders more satisfied? Results of a sem model about the relationship between opinion leadership and online customer satisfaction, SOCIETY AND ECONOMY 39: (1) pp. 141-160. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 33 nyelv: angol URL |
2016
adattárból, 2024. II. 24. |
Mandják Tibor, Szalkai Zsuzsanna, Neumann-Bódi Edit, Magyar Mária, Simon Judit: Trigger issues in emerging relationships, INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT 58: pp. 137-147. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 15 nyelv: angol URL |
2016
adattárból, 2024. II. 24. |
Kemény Ildikó, Simon Judit, Nagy Ákos, Szűcs Krisztián: Measuring quality perception in electronic commerce, INDUSTRIAL MANAGEMENT & DATA SYSTEMS 116: (9) pp. 1946-1966. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 40 nyelv: angol URL |
2015
adattárból, 2024. II. 24. |
Mandják Tibor, Szalkai Zsuzsanna, Neumann-Bódi Edit, Magyar Mária, Simon Judit: Emerging relationships: How are they born?, INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT 49: pp. 32-41. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 36 nyelv: angol URL |
2011
adattárból, 2024. II. 24. |
Mandják Tibor, Simon Judit, Szalkai Zsuzsa: A framework for the analysis of global, regional and local business networks, INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT 40: (6) pp. 822-829. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 27 nyelv: angol URL |
2010
adattárból, 2024. II. 24. |
Simon Judit: Marketing az egészségügyben, Akadémiai Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 40 nyelv: magyar
|
2009
adattárból, 2024. II. 24. |
Naresh K. Malhotra, Simon Judit: Marketingkutatás, Akadémiai Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 81 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 287 |
|
|