Az oktató a doktori iskola doktoranduszai számára oktat tantárgyat, és/vagy a doktori iskola megszavazta, hogy doktoranduszok számára kutatási témát írjon ki.
Az oktató a doktori iskola doktoranduszai számára oktat tantárgyat, és/vagy a doktori iskola megszavazta, hogy doktoranduszok számára kutatási témát írjon ki.
)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma
0
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma
0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Kutatás
kutatási terület
Gazdaság-pszichológia, kreatológia és innováció, kulturális és művészeti gazdaságtan, pedagógiai értéktan, politológia, antropológia, futurológia, gazdasági mentalitás, kultúra higiéniája.
jelenlegi kutatásainak tudományága
közgazdaságtudományok művészetek *
Közlemények
2014
adattárból, 2015. III. 13.
Istvan Magyari-Beck: Dimension Number „N”, In: Szerk.: М V Biryukova, Szerk.: А V Lyashко, Szerk.: A A Nikonova The Phenomenon of Loneliness: Actual Questions of Hygiene of Culture. Saint Petersburg: Russian Christian Academy for the Humanities press, 2014. pp. 42-51. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: Angol és orosz
2014
adattárból, 2015. III. 13.
István Magyari-Beck, Mahshid Moradi: Creative Techniques in the Framework of Market and Evolution, SOCIETY AND ECONOMY 36: (4) pp. 565-577. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol DOI
2013
adattárból, 2015. III. 13.
Magyari Beck István: A vesztésre álló ember, VALÓSÁG: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KÖZLÖNY 56: (7) pp. 1-7. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
2012
adattárból, 2015. III. 13.
Magyari Beck István: Kultúra és higiénia, VALÓSÁG: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KÖZLÖNY 55: (9) pp. 1-13. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
2012
adattárból, 2015. III. 13.
Magyari Beck István: A kultúra higiéniájának fogalma és problémái [Понятие и проблемы гигиены кнльтуры], In: Szerk.: Magyari Beck István, Szerk.: Szűcs Olga Kultúra és higiénia [Культура и гигиена]. Budapest: Kairosz, 2012. pp. 11-33. (A Tolsztoj Társaság füzetei; 1.) dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: Magyar és orosz
2012
adattárból, 2015. III. 13.
Magyari Beck István: Money Paradox in terms of Creatology, In: Szerk.: Rita Bebre Creativity and Innovation: XVI International Creativity Conference. Riga: Riga Teacher Training and Educational Management Academy, 2012. pp. 200-201. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol
2010
adattárból, 2015. III. 13.
Magyari Beck István: Az értékek leértékelése, In: Szerk.: Karikó Sándor A nevelés mint érték. Szeged: Áron Kiadó - Brozsek Kiadó, 2010. pp. 109-122. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
2010
adattárból, 2015. III. 13.
Magyari Beck István: What is the Goal of Education in the 21st Century?, In: Szerk.: Rita Bebre Creativity research and development for the human resource development: XV international creativity conference. Riga: Riga Teacher Training and Educational Management Academy, 2010. pp. 220-227. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol
1994
adattárból, 2015. III. 13.
Magyari Beck István : Múzsák a piacon, Budapest: Aula, 154 p. dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar
1976
adattárból, 2015. III. 13.
Magyari Beck István : Kísérlet a tudományos alkotás produktumának interdiszciplináris meghatározására, Budapest: Akadémiai Kiadó, 93 p. (Tudományszervezési füzetek) dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
A publikációk egy részét nem lehet besorolni a külföldön megjelent és a Magyarországon megjelent közlemények közé, mert több közülük megjelent mind a két helyen. Ekkor - azt hiszem - a jó stratégia az, ha mind a két halmazban helyet kap a kérdéses tanulmány. Főként, ha világnyelven jelent meg itthon is és külhonban is.