Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. I. 30.
Személyes adatok
Berács József
név Berács József
születési év 1949
intézmény neve
doktori iskola
BCE Gazdálkodástani Doktori Iskola (oktató)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása BCE Gazdálkodástani Doktori Iskola 100%
Elérhetőségek
drótpostacím jozsef.beracsuni-corvinus.hu
telefonszám +36 1 482-5062
mobiltelefon száma +36 30 385-9993
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 1993
fokozat tudományága közgazdaságtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Magyar Tudományos Akadémia
tudományos fokozat, cím DSc
fokozat megszerzésének éve 2006
fokozat tudományága közgazdaságtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve MTA
Jelenlegi munkahelyek
1974 - Budapesti Corvinus Egyetem
egyetemi oktató
1974 - Budapesti Corvinus Egyetem
professor emeritus
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 11
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 7
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Nagy Gábor PhD 2015  GDI-BCE
Szőcs Attila PhD 2013  GDI-BCE
Sajtos László 2006  GDI-BCE
Keszey Tamara 2005  GDI-BCE
Malota Erzsébet 2004  GDI-BCE
Mandják Tibor 2003  GDI-BCE
Kolos Krisztina 1999  GDI-BCE

  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület A marketingelmélet, marketingstratégia, feltörekvő országok, stratégiai marketingmenedzsment. Piacorientáció a felsőoktatásban és a nemzetközi versenyképesség. Országimázs és termékeredet hatása.
jelenlegi kutatásainak tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
közgazdaságtudományok
Közlemények
2023

Berács József: Piacorientáció és a társadalmi ügyekkel kapcsolatos empátia, In: Szűcs, Krisztián; Csapó, János; Jakopánecz, Eszter (szerk.) Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (2023) pp. 27-30.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2023

Berács József: Piaci fundamentalizmus és marketing, In: Benczes, István; Szunomár, Ágnes (szerk.) Változó világ, Akadémiai Kiadó (2023) pp. 164-182.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2023

József Berács: Student Mobility of Hungary from International Perspectives, In: Sharma, Amit; Shengjiang, Shan; Heidrich, Balázs; Neszmélyi, György Iván (szerk.) BRI and Internationalization of Higher Education, Bloomsbury Publishing (2023) pp. 228-259.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2022

Nagy Gábor, Bilgin-Wührer Zeynep, Akrout Houcine, Lioliou Eleni, Hofer Katharina Maria, Berács József: Achieving high international market performance via simple vs complex configuration of international managerial network ties: A set theoretic approach across two countries, JOURNAL OF SMALL BUSINESS MANAGEMENT Early Access
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2022

Berács József, Nagy Gábor: Managerial antecedent factors of export market-oriented organizations and their performance consequences, VEZETÉSTUDOMÁNY 53: (11) pp. 2-15.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2000

John Fahy, Graham Hooley, Tony Cox, Jozsef Beracs, Krzysztof Fonfara, Boris Snoj: The development and impact of marketing capabilities in Central Europe, JOURNAL OF INTERNATIONAL BUSINESS STUDIES 31: (1) pp. 63-81.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 285
nyelv: angol
URL 
2000

Hooley G, Cox T, Fahy J, Shipley D, Beracs J, Fonfara K, Snoj B: Market orientation in the transition economies of Central Europe, JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH 50: (3) pp. 273-285.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 262
nyelv: angol
URL 
1999

Cox T, Hooley G., Berács József, Fonfara K., Snoj B., Fahy J: Marketing Capabilities and Firm Performance: A Hierarchial Model, JOURNAL OF MARKET-FOCUSED MANAGEMENT 4: (3) pp. 259-278.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 177
nyelv: angol
URL 
1998

Bauer András, Berács József: Marketing, Aula Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 149
nyelv: magyar
1990

Berács József, Heslop Louise A., Papadopoulos Nicolas: National stereotypes and product evaluations in a socialist country, INTERNATIONAL MARKETING REVIEW 7: (1) pp. 32-47.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 215
nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:1089 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
311
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
289
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
28
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
18 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
78
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
48
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
2479
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
A European Marketing Academy (EMAC) elnöke 2006-2008 között, EMAC Fellow 2009-től MTA Közgyűlési képviselő 2010-2013

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )