Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. III. 07.
Személyes adatok
Abonyi- Tóth Andor
név Abonyi- Tóth Andor
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Informatika Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása ELTE Informatika Doktori Iskola 100%
Elérhetőségek
drótpostacím abonyitainf.elte.hu
telefonszám +36 1 372-2500/8466
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2014
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
1999 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 3
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 1
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
abszolutóriumot szerzett:
Gaál Bence (PhD) 2023/08  IDI2-ELTE
Torma Hajnalka (PhD) 2018/08  IDI2-ELTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Solymos Dóra (PhD) (2024/08)  IDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Az internet alapú, együttműködést támogató felületek egyenlő esélyű hozzáférésének biztosítása és tanulásban betöltött szerepének vizsgálata
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
informatikai tudományok
Közlemények
2023

Abonyi-Tóth Andor: CANVAS LMS használata az ELTE képzéseiben – oktatók támogatása, tapasztalatok, In: Szlávi, Péter; Zsakó, László (szerk.) Infodidact 2022, Webdidaktika Alapítvány (2023) pp. 7-17.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
2022

Abonyi-Tóth Andor, Tóth-Mózer Szilvia: AZ “ONLINE KURZUSOK TERVEZÉSE” CÍMŰ NYÍLT KURZUS ÚJRATERVEZÉSÉNEK ÉS MEGVALÓSÍTÁSÁNAK TAPASZTALATAI, In: Buda, András; Molnár, György (szerk.) OKTATÁS - INFORMATIKA - PEDAGÓGIA 2022 TANULMÁNYKÖTET, Debreceni Egyetem Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet (2022) pp. 103-114.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
2022

Abonyi-Tóth Andor, Tóth-Mózer Szilvia: AZ “ONLINE KURZUSOK TERVEZÉSE” CÍMŰ NYÍLT KURZUS ÚJRATERVEZÉSÉNEK ÉS MEGVALÓSÍTÁSÁNAK TAPASZTALATAI, In: Molnár, György; Buda, András (szerk.) Oktatás - Informatika - Pedagógia 2022, Debreceni Egyetem Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet (2022) pp. 65-65.
dokumentum típusa:
nyelv: magyar
2021

Abonyi-Tóth Andor: Possibilities of Simulating Robot Generations in Public Education, CENTRAL-EUROPEAN JOURNAL OF NEW TECHNOLOGIES IN RESEARCH EDUCATION AND PRACTICE 3: (2) pp. 1-19.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2019

Abonyi-Tóth Andor, Pluhár Zsuzsa: Wandering microbits in the public education of Hungary, LECTURE NOTES IN COMPUTER SCIENCE 11913: pp. 189-199.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
URL 
2017

Abonyi-Tóth Andor, Heizlerné Bakonyi Viktória, Zsakó László: Mit mér a Logo programozási verseny?, In: Károly, Krisztina; Homonnay, Zoltán (szerk.) Mérési és értékelési módszerek az oktatásban és a pedagógusképzésben, ELTE Eötvös Kiadó (2017) pp. 73-88.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2016

Abonyi-Tóth Andor: Akadálymentes elektronikus tananyagok fejlesztésének módszertani és technikai kérdései, GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESÜLETÉNEK FOLYÓIRATA 44: (1) pp. 55-66.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2015

Tóth-Mózer Szilvia, Füzi Otília, Főző Attila László, Abonyi-Tóth Andor, Turcsányi-Szabó Márta, Tóth-Mózer Szilvia, Füzi Otília, Főző Attila László: A digitális írástudás fejlesztésének lehetőségei, Educatio
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: magyar
2015

Abonyi-Tóth Andor, Turcsányi-Szabó Márta, Tóth-Mózer Szilvia, Főző Attila László: A mobiltechnológiával támogatott tanulás és tanítás módszerei, Educatio
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 22
nyelv: magyar
2011

Turcsányi-Szabó Márta, Simon Péter, Abonyi-Tóth Andor, Ekker Nikoletta, Ruttkay Zsófia: Augmenting Experiences – a Bridge Between Two Universities, In: IEEE (szerk.) Mixed and Augmented Reality - Arts, Media, and Humanities (ISMAR-AMH), 2011 IEEE International Symposium On, IEEE (2011) pp. 7-13.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:37 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
72
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
69
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
10
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
9 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
58

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )