Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. IX. 05. Közlemények |
2023
adattárból, 2023. XII. 09. |
Kissné Zsámboki Réka, Varga László: Természet- és életközeli nevelés a reformpedagógiai törekvések és a neurokonstruktivista tanuláselmélet párhuzamainak tükrében • Nature- and Experience-Based Education in the Light of Theoretical Parallels to Reform Pedagogy and Neuroconstructivism, MAGYAR TUDOMÁNY 184: (3) pp. 280-290. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2023
adattárból, 2023. XII. 09. |
Varga László, Suzy Rosemond: Pedagogical culture change: back to the roots, In: Kéri, Katalin; Patyi, Gábor; Hartl, Éva; Németh, Dóra Katalin; Giczi Barnabásné Fehér, Ágnes (szerk.) Nemzetközi Kora Gyermekkori Konferencia, 2023. április 19. : Program és Absztraktok, Soproni Egyetem Kiadó (2023) p. 90. dokumentum típusa: nyelv: angol
|
2023
adattárból, 2023. XII. 09. |
Kissné Zsámboki Réka, Németh Dóra Katalin, Varga László: Goals, Expectations, Roles, and Professional Competence Boundaries in the Transition from Kindergarten to School From the 1950s to the Present, In: Molnár-Kovács, Zsófia; Andl, Helga; Steklács, János (szerk.) 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Pécsi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Neveléstudományi Intézet (2023) pp. 38-47. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2023. XII. 09. |
Kovács Gábor, Varga László, Kitzinger Arianna, Kissné Zsámboki Réka: Changing Perspectives and Attitudes on Early Childhood Research and Education, Soproni Egyetemi Kiadó dokumentum típusa: nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2023. XII. 09. |
Varga László, Rosemond Suzy: Early Childhood Neuropedagogy, In: Dijana, Vican (szerk.) Nova promišljanja o djetinjstvu, Sveučilište u Zadru (2022) pp. 479-494. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol
|
2021
adattárból, 2023. XII. 09. |
Beniston Jane, Harris Debbie, Varga László: Widening the Cracks, In: Seal, Mike (szerk.) Hopeful Pedagogies in Higher Education, Bloomsbury Academic (2021) pp. 86-96. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2021
adattárból, 2023. XII. 09. |
Varga László: Az intergenerációs tanulás az önkéntesség szolgálatában, ÖNKÉNTES SZEMLE 1: (3) pp. 3-20. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2020
adattárból, 2023. XII. 09. |
László Varga: The Effectiveness of Cooperative Learning in Early Childhood Education –“Everybody Can Do Something, Nobody Can Do Everything”, In: Kissné, Zsámboki Réka (szerk.) CLICKED: Culture, Language, Inclusion, Competencies, Knowledge, Education, University of Sopron Press (2020) pp. 41-56. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2020
adattárból, 2023. XII. 09. |
Varga László, Farnady-Landern Viktória: A gyermeki idegrendszerről alkotott elméletek pedagógiai beágyazottságának paradigmatikus változásai, In: Patyi, Gábor (szerk.) "...hajtás sarjad gyökeréből." (Iz 11,1), Soproni Egyetemi Kiadó (2020) pp. 95-116. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2019
adattárból, 2023. XII. 09. |
Noel Andrea M., Lord Kathleen M., Varga László: Supporting Second Language Vocabulary: A Scenario From Hungarian Preschools, KAPPA DELTA PI RECORD 55: (1) pp. 24-29. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 2 |
|
|