Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. XII. 14.
Személyes adatok
H. Ekler Judit
név H. Ekler Judit
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témakiíró)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola 100%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eötvös Loránd Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím heszterane.ekler.juditppk.elte.hu
telefonszám +36 70 533-3126
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2007
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Pannon Egyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2019
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2017 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
abszolutóriumot szerzett:
Lappints Regős (PhD) 2023/08  NDI2-ELTE
(50%) Szigethy Mónika (PhD) 2023/08  NDI2-ELTE
(50%) Tóth Enikő (PhD) 2023/08  NDI2-ELTE
(50%) Vass Zoltán (PhD) 2023/08  NDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Az iskolai testnevelés hatékonysága. Tanulóközpontú tanítási módszerek a testnevelésben. Az iskolai testnevelés és az iskoláskor utáni sportolás kapcsolatrendszere. A sport és a társadalom.
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
sporttudományok
Közlemények
2023

Lappints Regős, H. Ekler Judit: A testnevelő tanárok tanítási stílusának hatása a tanórai terhelésre, illetve a tanulók számára érzékelhető motivációs környezetre (pilot kutatás), MAGYAR SPORTTUDOMÁNYI SZEMLE 24: (3) pp. 77-84.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2022

Ekler Judit: Innovatív tanulásszervezés a testnevelőtanár-képzés kurzusaiban. Gimnasztika, Testnevelés szakmódszertan, In: Horváthné, Dr. Molnár Katalin; Dr. Fűzfa, Balázs (szerk.) Tudományt művelni és tanítani, Savaria University Press (2022) pp. 210-225.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2021

H. Ekler Judit, Szivák Judit, Némethné Tóth Orsolya, Koltai Miklós: A szemlélet- és gyakorlatváltást támogató programok jellemzői és jelentősége a pályakezdés idején – pályakezdő testnevelő tanárok reflexiói a MIP-NPET programról, PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 20(48): (2) pp. 55-80.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2021

Hurtik-Tóth Enikő, Tóth László, H. Ekler Judit: Testnevelő szakos hallgatók tanári pálya iránti elköteleződés vizsgálata, PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 20(48): (3) pp. 29-53.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
URL 
2020

H. Ekler Judit: A projektpedagógia alkalmazásának lehetőségei a testnevelés oktatásában, Magyar Diáksport Szövetség
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
2019

H. Ekler Judit, Koltai Miklós, Némethné Tóth Orsolya: Tanulási képességek fejlesztése mozgásos eszközökkel, Eötvös Loránd Tudományegyetem (ELTE)
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: magyar
2018

Hein V, Emeljanovas A, Ries F, Valantine I, Ekler J H, López P G: The perception of the autonomy supportive behaviour as a predictor of perceived effort and physical self-esteem among school students from four nations, MONTENEGRIN JOURNAL OF SPORTS SCIENCE AND MEDICINE 7: (1) pp. 21-30.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 10
nyelv: angol
URL 
2015

H Ekler Judit: A hatékony testnevelés módszertani lehetőségei, In: Révész, László; Csányi, Tamás (szerk.) Tudományos alapok a testnevelés tanításához I. kötet, Magyar Diáksport Szövetség (2015) pp. 87-105.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: magyar
2015

Judit H Ekler: Learner-centred teaching methods in PE. Processing athletics teaching material in project method, JOURNAL OF HUMAN SPORT AND EXERCISE 10: (1Proc) pp. 236-246.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
URL 
2012

Hein V, Ries F, Pires F, Caune A, Emeljanovas A, Heszteráné Ekler J, Valantiniene I: The relationship between teaching styles and motivation to teach among physical education teachers, JOURNAL OF SPORTS SCIENCE AND MEDICINE 11: (1) pp. 123-130.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 129
nyelv: angol
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:151 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
136
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
137
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
2
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
3 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
177

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )