Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
ARCHÍV OLDAL
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. II. 06.
Személyes adatok
Bordás Andrea
név Bordás Andrea
intézmény neve
doktori iskola
DE Humán Tudományok Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása DE Humán Tudományok Doktori Iskola 100%
Elérhetőségek
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2018
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Debreceni Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2012 - Partiumi Keresztény Egytem (további intézmény)
további (adjunktus)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Domján Mária Katalin (PhD) (2025/08)  HTDI
Kutatás
kutatási terület pedagógusok szakmai fejlődése tanuló szakmai közösségek
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2018

Bordás Andrea: TANÍTÓ- ÉS ÓVÓKÉPZŐSÖK PÁLYAKÖVETÉSE A PARTIUMI KERESZTÉNY EGYETEMEN, In: Tóth, Péter; Maior, Enikő; Horváth, Kinga; Kautnik, András; Duchon, Jenő; Sass, Bálint (szerk.) Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben, Óbudai Egyetem Trefort Ágoston Mérnökpedagógiai Központ (2018) pp. 890-902.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2016

Ceglédi Tímea, Bordás Andrea, Kardos Katalin: Egyről a kettőre vagy nulláról a háromra? Szakkollégiumok intézményi hatása, In: Pusztai, Gabriella; Bocsi, Veronika; Ceglédi, Tímea (szerk.) A felsőoktatás (hozzáadott) értéke, Partium; Új Mandátum; PPS (2016) pp. 302-316.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: magyar
2016

Bordás Andrea: A szituatív tanulás szerepe partiumi magyar pedagógusok szakmai fejlődésében, REGIO: KISEBBSÉG KULTÚRA POLITIKA TÁRSADALOM 24: (4) pp. 211-239.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2016

Bordás Andrea: A bricolage (barkácsolás) mint a kvalitatív pedagógiai kutatás egy lehetséges formája I., PEDACTA 6: (1) pp. 67-80.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2015

Bordás Andrea: Megtölteni a formát tartalommal - avagy hogyan fordíthatóak át a romániai tanári munkaközösségek kötelezettségei lehetőségekké?, In: Pusztai, Gabriella; Morvai, Laura (szerk.) Pálya-modell, Partium Press (2015) pp. 207-221.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2015

Bordás Andrea: Pillanatkép Románia oktatási gyakorlatáról és az intézmények közötti kapcsolatrendszerről, In: Chrappán, Magdolna (szerk.) Tanárképzési háromszögek: Iskolák, fenntartók és képzők együttműködése, Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar (2015) pp. 103-139.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2014

Bordás Andrea: Dominancia és szabadság egy pedagógusokkal készített fókuszcsoportos interjú tanításértelmezéseiben, In: Ceglédi, Tímea; Gál, Attila; Nagy, Zoltán (szerk.) Határtalan oktatáskutatás: Tanulmányok a 75 éves Kozma Tamás tiszteletére, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (2014) pp. 23-34.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2012

Bordás Andrea, Ceglédi Tímea: A debreceni szakkollégiumok mint a tudásmegosztó és tudásteremtő tanulóközösségek színterei, In: Dusa, Ágnes; Kovács, Klára; Márkus, Zsuzsanna; Nyüsti, Szilvia; Sőrés, Anett (szerk.) Egyetemi élethelyzetek I-II., Debreceni Egyetemi Kiadó (2012) pp. 9-52.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 16
nyelv: magyar
2011

Bordás Andrea: A kisebbségi egyetemek kutatása hermeneutikai megközelítésben, In: Kozma, T; Pataki, Gy (szerk.) Kisebbségi felsőoktatás és a Bologna-folyamat, University of Debrecen, CHERD (2011) pp. 199-214.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: magyar
2010

Bordás Andrea: A kiégés-szindróma a külföldi és a hazai szakirodalomban, EDUCATIO 19: (4) pp. 666-672.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 20
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:48 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
45
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
42
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
2
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
10 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
13
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
2
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
58
Témavezetés
témavezető Szabó László Tamás
vezetés módja egyéni
fokozat PhD
abszolutóriumot szerzett (év, hónap) 2011/08
a fokozatszerzés éve 2018
diszertáció Doi/handle elérés (értekezés, tézisek)
a védés adatai védés

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )