Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. XI. 12. Közlemények |
2023
adattárból, 2023. XI. 12. |
Bóna Judit, Hámori Ágnes: Filled pauses in child-adult conversations: Data from 5- and 9-year old Hungarian children, In: Disfluency in Spontaneous Speech (DiSS) Workshop 2023, (2023) pp. 58-61. dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2023. XI. 12. |
Hámori Ágnes: Hogyan beszélgetnek a gyerekek? A társalgási készségek 5–7 éves kor között, GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 10: (1) pp. 39-62. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL |
2019
adattárból, 2023. XI. 12. |
Hámori Ágnes, Horváth Viktória: Társalgás, beszélőváltás és diskurzusszerveződés új megközelítésben – fonetikai jellemzők és pragmatikai tényezők összefüggései magyar társalgásokban, BESZÉDKUTATÁS 27: pp. 134-153. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: magyar URL |
2019
adattárból, 2023. XI. 12. |
Kuna Ágnes, Hámori Ágnes: „Hallgatom, mi a panasz?” A metapragmatikai reflexiók szerepei és mintázatai az orvos-beteg interakciókban, In: Laczkó, Krisztina; Tátrai, Szilárd (szerk.) Kontextualizáció és metapragmatikai tudatosság, Eötvös József Collegium (2019) pp. 215-239. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 18 nyelv: magyar
|
2019
adattárból, 2023. XI. 12. |
Hámori Ágnes: A metanyelvi és metapragmatikai tudatosság jelzései óvodáskorban: 6 éves gyermekek társalgásainak metapragmatikai elemzése, In: Bóna, Judit; Horváth, Viktória (szerk.) Az anyanyelv-elsajátítás folyamata hároméves kor után, ELTE Eötvös Kiadó (2019) pp. 11-32. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 7 nyelv: magyar
|
2018
adattárból, 2023. XI. 12. |
Hámori Ágnes: Diskurzusműfajok és beszélt nyelvi szövegtípusok: szociokulturális gyakorlat, elsajátítás és tudás az oktatásban és a mindennapokban, In: Balázs, Géza; Lengyel, Klára (szerk.) Grammatika és oktatás – időszerű kérdések, ELTE BTK Mai Magyar Nyelvi Tanszék; Inter Nonprofit Kft; Magyar Szemiotikai Társaság (MSZT) (2018) pp. 71-84. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 4 nyelv: magyar
|
2017
adattárból, 2023. XI. 12. |
Hámori Ágnes: Diskurzusműfaj, séma és forgatókönyv: A "vicc" műfaj sémájának jellemzői és kiépülési dinamikája a társas interakcióban, MAGYAR NYELV 113: (3) pp. 311-329. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 14 nyelv: magyar URL |
2017
adattárból, 2023. XI. 12. |
Bokor Julianna, Hámori Ágnes, Nagyné Kiss Anna: A magyarországi siketoktatás gyakorlatáról az iskolai vizsgálatok tükrében, In: Benő, Attila; Fazakas, Noémi (szerk.) Élőnyelvi kutatások és a dialektológia, Erdélyi Múzeum Egyesület (EME) (2017) pp. 252-273. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar URL |
2010
adattárból, 2023. XI. 12. |
Bartha Cs, Hámori Á: Stílus a szociolingvisztikában, stílus a diskurzusban, MAGYAR NYELVŐR 134: (3) pp. 298-321. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 91 nyelv: magyar URL |
2007
adattárból, 2023. XI. 12. |
Hámori Ágnes: Párbajokról nyelvészetileg, SZÁZADVÉG 12: (43) pp. 3-35. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 146 |
|
|