Az adott oktató valamelyik doktori iskolában kiírt doktoranduszok számára kutatási témát, amire most jelentkezni is lehet, de még nincsen témavezetett doktorandusza.
)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása
Turós Mátyás, Kenyeres Attila Zoltán, Szűts Zoltán: Fake video detection among secondary school students: the impact of sociocultural, media literacy and media use factors, TELEMATICS AND INFORMATICS REPORTS 2024: 100160 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL
2024
adattárból, 2024. VIII. 28.
Turós Mátyás: Comparative analysis of the views of Montessori and Waldorf teacher trainers, SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES OPEN 9: 100855 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL
2023
adattárból, 2024. VIII. 28.
Turós Mátyás: The impact of public, Catholic and Waldorf schools on pupils’ moral judgement, INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL DEVELOPMENT 97: 102706 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol URL
2023
adattárból, 2024. VIII. 28.
Turós Mátyás: Comparative Discourse Analysis of Moral Dilemmas of Students Attending Hungarian Schools of Three Models, NEW EDUCATIONAL REVIEW 71: (1) pp. 216-226. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL
2023
adattárból, 2024. VIII. 28.
Turós Mátyás: A többségi, a katolikus és a Waldorf-iskolák összehasonlító nevelésieredmény-vizsgálata, Gondolat Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Monográfia nyelv: magyar
2023
adattárból, 2024. VIII. 28.
Turós Mátyás: Az fsQCA alkalmazásának módszertani kérdései két reformpedagógiai iskolamodell szakértőinél felvett interjúk összehasonlító elemzése esetén, In: Bajzáth, Angéla; Csányi, Kinga; Győri, János (szerk.) Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK) (2023) pp. 428-428. dokumentum típusa: nyelv: magyar
2023
adattárból, 2024. VIII. 28.
Turós Mátyás: Alternatív pedagógia, Akadémiai Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: magyar URL
2022
adattárból, 2024. VIII. 28.
Turós Mátyás: The Relationship between Waldorf Pedagogy and Information and Communication Technologies in Hungary, ACTA EDUCATIONIS GENERALIS 12: (1) pp. 95-108. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol URL
2020
adattárból, 2024. VIII. 28.
Turós Mátyás, Dorner László: Pedagógusok egy fejlesztési program fókuszában, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 30: (11) pp. 44-69. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL
2019
adattárból, 2024. VIII. 28.
Turós Mátyás: Some Issues Concerning Values in Measuring Achievements in Education, ACTA EDUCATIONIS GENERALIS 9: (1) pp. 56-62. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
4
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.