Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. VI. 20.
Személyes adatok
név Révész-Kiszela Kinga
intézmény neve
doktori iskola
EKKE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása EKKE Neveléstudományi Doktori Iskola 100%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2018
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve EKKE Neveléstudományi Doktori Iskola
Jelenlegi munkahelyek
2014 - Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 0.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0.5
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
(50%) Oravecz Adrienn PhD 2022  EKE NDI

abszolutóriumot szerzett:
(50%) Oravecz Adrienn (PhD) 2018/08  EKE NDI
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Burom Katalin (PhD) (2027/08)  EKE NDI
Széchenyi Márton (PhD) (2026/08)  EKE NDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Neveléstudomány Gyógypedagógia
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2023

Julianna Vig, László Révész, Mónika Kaj, Katalin Kälbli, Bernadett Svraka, Kinga Révész-Kiszela, Tamás Csányi: The Prevalence of Educational Neuromyths among Hungarian Pre-service Teachers, JOURNAL OF INTELLIGENCE 11: (2) 31
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2023

Csányi Tamás, Kälbli Katalin, Svraka Bernadett, Révész-Kiszela Kinga, Vig Julianna: Neuromítoszok az oktatásban – tények és törekvések, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 2023: 10.1556/0016.2023.00007
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk
nyelv: magyar
URL 
2022

Révész-Kiszela Kinga: ADHD tüneteket mutató, tanköteles korú gyermekek mozgásállapotának és iskolai alapkészségeinek vizsgálata, In: Gombocz, Orsolya; Juhász, Márta Klára; Mongyi, Norbert (szerk.) Pedagógiai változások - a változás pedagógiája IV., Pázmány Péter Katolikus Egyetem (2022) pp. 98-107.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2021

Hegyi Lili, Magyar Istvánné, Révész-Kiszela Kinga: Különleges bánásmódot igénylő tanulók a köznevelésben, In: Magyar, Istvánné (szerk.) Integráció-inklúzió Komplex Alapprogrammal, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó (2021) pp. 29-72.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2021

Révész-Kiszela Kinga: A Komplex Alapprogram együttnevelést támogató szemléletének megjelenése a Komplex Alapprogram Koncepciójában, In: Magyar, Istvánné (szerk.) Integráció-inklúzió Komplex Alapprogrammal, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó (2021) pp. 73-85.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2021

Révész-Kiszela Kinga: A Komplex Alapprogram alprogrami foglalkozásainak szerepe az SNI Irányelv sérülésspecifikus fejlesztési területeinek, nevelési céljainak megvalósításában, In: Magyar, Istvánné (szerk.) Integráció-inklúzió Komplex Alapprogrammal, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó (2021) pp. 86-96.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: magyar
2021

Révész-Kiszela Kinga: Intervenciós program hatása a tanulási- és motoros képességekre az iskolaérettség függvényében, In: Fodor, Richárd; Karain-Gombocz, Orsolya; Miklós, Ágnes Kata (szerk.) Pedagógiai változások – a változás pedagógiája III., Szaktudás Kiadó (2021) pp. 299-308.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2018

Révész-Kiszela Kinga: Intervenciós program hatása az iskolaérettségre a tanulási- és motoros képességek tükrében,
dokumentum típusa:
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
URL 
2015

Juhász Imre, Kopkáné Plachy Judit, Müller Anetta, Bíró Melinda, Hídvégi Péter, Kiszela Kinga, Révész László: Rekreációs tevékenységek hatása a kardiorespiratorikus rendszerre időskorúak esetében, MAGYAR SPORTTUDOMÁNYI SZEMLE 16: (2(62)) p. 38.
dokumentum típusa:
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
2015

Révész-Kiszela Kinga, Révész László, Bíró Melinda: Különleges bánásmódot igénylők testnevelése és sportja, EKF Líceum Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
72
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
39
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
2
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
8 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
6
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
1
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
43

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )