Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. XI. 07. Közlemények |
2023
adattárból, 2023. III. 09. |
Hrabéczy Anett, Ceglédi Tímea, Bacskai Katinka, Pusztai Gabriella: How Can Social Capital Become a Facilitator of Inclusion?, EDUCATION SCIENCES 13: (2) p. 109. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2023
adattárból, 2023. III. 09. |
Dan Beáta Andrea, Kovács Karolina Eszter, Bacskai Katinka, Ceglédi Tímea, Pusztai Gabriella: Family–SEN School Collaboration and Its Importance in Guiding Educational and Health-Related Policies and Practices in the Hungarian Minority Community in Romania, INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH AND PUBLIC HEALTH 20: (3) 2054 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2023. III. 09. |
Harcsa István, Monostori Judit, Ceglédi Tímea, Dabney-Fekete Ilona: A nemzedékek közötti iskolai mobilitás mintázata és összefüggései az anyagi helyzettel : A reziliensek hátrányai a diploma után, SOCIO.HU : TÁRSADALOMTUDOMÁNYI SZEMLE 12: (3) pp. 4-26. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2021
adattárból, 2023. III. 09. |
Bocsi Veronika, Ceglédi Tímea: Is the glass ceiling inaccessible? The educational situation of Roma youth in Hungary, BALKANISTIC FORUM 21: (3) pp. 329-343. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol URL |
2019
adattárból, 2023. III. 09. |
Bocsi Veronika, Ceglédi Tímea, Kocsis Zsófia, Kovács Karolina Eszter, Kovács Klára, Müller Anetta Éva, Pallay Katalin, Szabó Barbara Éva, Szigeti Fruzsina, Tóth Dorina Anna: The discovery of the possible reasons for delayed graduation and dropout in the light of a qualitative research study, JOURNAL OF ADULT LEARNING KNOWLEDGE AND INNOVATION 3: (1) pp. 27-38. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 42 nyelv: angol URL |
2018
adattárból, 2023. III. 09. |
Ceglédi Tímea: Ugródeszkán. Reziliencia és társadalmi egyenlőtlenségek a felsőoktatásban, University of Debrecen, CHERD dokumentum típusa: Könyv/Monográfia független idéző közlemények száma: 17 nyelv: magyar Teljes szöveg |
2015
adattárból, 2023. III. 09. |
Ceglédi Tímea: Resilient Teacher Education Students, In: Pusztai, Gabriella; Ceglédi, Tímea; Hegyesi, Zsolt (szerk.) Professional Calling in Higher Education, Új Mandátum Könyvkiadó (2015) pp. 61-75. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2011
adattárból, 2023. III. 09. |
Pusztai G, Ceglédi T, Nyüsti Sz, Bocsi V, Madarász T: Láthatatlanok, létezgetők, közönyösek, EDUCATIO 20: pp. 271-280. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 19 nyelv: magyar
|
2011
adattárból, 2023. III. 09. |
Fónai Mihály, Márton Sándor, Ceglédi Tímea: Recruitment and professional image of students at one of the regional universities in Hungary, JOURNAL OF SOCIAL RESEARCH AND POLICY 2: (1) pp. 30-51. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 12 nyelv: angol URL |
2011
adattárból, 2023. III. 09. |
Ceglédi Tímea: Reziliens életutak, avagy a hátrányok ellenére sikeresen kibontakozó iskolai karrier, SZOCIOLÓGIAI SZEMLE 22: (2) pp. 85-110. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 65 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 158 |
|
|