Nyomtatási kép ARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2022. I. 06. Közlemények |
2022
adattárból, 2022. I. 06. |
Fuduric Morana, Varga Akos, Horvat Sandra, Skare Vatroslav: The ways we perceive, JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH 142: pp. 221-241. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2022. I. 06. |
Varga Ákos, Simon Judit, Pintér Attila, Tóth Lilla, Kozák Lajos Rudolf: A fogyasztói etnocentrizmus idegi korrelációi, VEZETÉSTUDOMÁNY 51: (3) pp. 45-55. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2020
adattárból, 2022. I. 06. |
Ásványi Katalin, Chaker Hager, Varga Ákos: „Szép szavak, jó tettek?” A párizsi top zöld szállodák CSR értékeinek és tevékenységének vizsgálata, TURIZMUS BULLETIN 20: (1) pp. 4-14. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL |
2018
adattárból, 2022. I. 06. |
Varga Ákos, Panyi Krisztina: Híres leszek! A magyar YouTube piac influencer központú vizsgálata, VEZETÉSTUDOMÁNY 49: (12) pp. 24-30. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: magyar URL |
2018
adattárból, 2022. I. 06. |
Varga Ákos: Fogyasztói neurotudomány, neuromarketing és egyéb boszorkányságok, In: Csordás, Tamás; Varga, Ákos (szerk.) MMDC terelő, Budapesti Corvinus Egyetem (2018) pp. 75-82. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2017
adattárból, 2022. I. 06. |
Cihan Cosar, Krisztina Panyi, Akos Varga: Try not to be late! – The importance of delivery service in online shoping, ORGANIZATIONS AND MARKETS IN EMERGING ECONOMIES 8: (2) pp. 177-192. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL |
2016
adattárból, 2022. I. 06. |
Varga Ákos, Zsólyom Laura: A mozifilmekben lévő termékmegjelenítések észlelésének nemek szerinti különbségei, JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA 5: (4) pp. 67-84. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar URL |
2016
adattárból, 2022. I. 06. |
Varga Ákos: Neuromarketing, a marketingkutatás új iránya, VEZETÉSTUDOMÁNY 47: (9) pp. 55-63. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar
|
2016
adattárból, 2022. I. 06. |
Ákos Varga, Ildikó Kemény: Examining Young People's Attitude toward Special Domestic Items in Hungary, EUROPEAN JOURNAL OF BUSINESS SCIENCE AND TECHNOLOGY 2: (2) pp. 140-150. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol URL |
2015
adattárból, 2022. I. 06. |
Szente V., Szigeti O., Polereczki Zs., Varga Á., Szakály Z.: Towards a new strategy for organic milk marketing in Hungary, ACTA ALIMENTARIA: AN INTERNATIONAL JOURNAL OF FOOD SCIENCE 44: (1) pp. 32-38. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: angol URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 22 |
|
|