Vekety Boglarka, Logemann H. N. Alexander, Takacs Zsofia K.: The effect of mindfulness-based interventions on inattentive and hyperactive–impulsive behavior in childhood: A meta-analysis, INTERNATIONAL JOURNAL OF BEHAVIORAL DEVELOPMENT 10: OnlineFirst dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL
2019
adattárból, 2021. I. 27.
Vekety Boglárka, Alexander Logemann, Takacs Zsófia: Association of adults’ trait mindfulness, EDA and EEG oscillations, In: Zsolnai, Anikó; Rausch, Attila (szerk.) 7th ENSEC Conference - Well-being and Social, Emotional Development, Eötvös Loránd University, Faculty of Education and Psychology (2019) p. 29. dokumentum típusa: nyelv: angol
2018
adattárból, 2021. I. 27.
Vekety Boglárka, Logemann Alexander, Takacs Zsófia, Kassai Réka: The effects of mindfulness meditation on children's executive functioning, In: [s.n.] (szerk.) BCCCD 2018, CEU (2018) pp. 99-100. dokumentum típusa: nyelv: angol
2018
adattárból, 2021. I. 27.
Vekety Boglárka, Alexander Logemann, Takacs Zsófia: The effects of mindfulness-based interventions on symptoms of attention-deficit hyperactivity disorder among children., In: Science from Within, University of Amsterdam (2018) W08 dokumentum típusa: nyelv: angol
2018
adattárból, 2021. I. 27.
Vekety Boglárka, Alexander Logemann, Takács Zsófia: MINDFULNESS-ALAPÚ INTERVENCIÓK HATÁSA A FIGYELMI PROBLÉMÁKRA ÉS IMPULZÍV VISELKEDÉSRE GYERMEKKORBAN: METAANALÍZIS, In: Fehérvári, Anikó; Széll, Krisztián; Misley, Helga (szerk.) Kutatási sokszínűség, oktatási gyakorlat és együttműködések, ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK); MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság (2018) p. 218. dokumentum típusa: nyelv: magyar
2018
adattárból, 2021. I. 27.
Kassai Réka, Vekety Boglárka, Takács Zsófia: HOGYAN LEHET MEDITÁLNI GYEREKEKKEL? A BIZONYÍTÉKOKON ALAPULÓ MINDFULNESS INTERVENCIÓK TARTALMI ANALÍZISE, In: Fehérvári, Anikó; Széll, Krisztián; Misley, Helga (szerk.) Kutatási sokszínűség, oktatási gyakorlat és együttműködések, ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK); MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság (2018) pp. 219-219. dokumentum típusa: nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.
Kutatás
kutatási terület
Kora gyermekkor pedagógiája és pszichológiája,
Mindfulness-alapú programok hatásvizsgálata gyerekek kognitív fejlődésére,
ADHD-s gyerekek fejlesztése,
Végrehajtó funkciók és önszabályozás
jelenlegi kutatásainak tudományága
pszichológiai tudományok neveléstudományok
2024. IV. 17. ODT ülés Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).