Nyomtatási kép ARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről még nem nyilatkozott. Közlemények |
2023
adattárból, 2024. VII. 05. |
Dorner Helga, Schiller Emese: Developing senior learners’ autonomy in second language learning, In: Hunter, Ann-Marie (szerk.) Diversity and Inclusion in English Language Education: Supporting Learning Through Research and Practice, Routledge (2023) pp. 117-162. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol URL |
2023
adattárból, 2024. VII. 05. |
Schiller Emese: Desk research on intergenerational practice, dokumentum típusa: nyelv: angol
|
2023
adattárból, 2024. VII. 05. |
Schiller Emese, Dorner Helga, Szabo Zoltan Andras: Developing older adults' learner autonomy through one-to-one counselling: Results of an exploratory investigation, SYSTEM 115: 103030 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: angol URL |
2023
adattárból, 2024. VII. 05. |
Schiller Emese, Dorner Helga: Preparing adult educators for counselling older adult learners: lessons learned from a professional development programme in Hungary, INTERNATIONAL JOURNAL OF LIFELONG EDUCATION 42: (6) pp. 550-569. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2023
adattárból, 2024. VII. 05. |
Schiller Emese, Dorner Helga, Szabó Zoltán András: Időskorúak autonóm tanulásának fejlesztése tanulásmódszertani tanácsadással, In: Bajzáth, Angéla; Csányi, Kinga; Győri, János (szerk.) Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK) (2023) p. 397. dokumentum típusa: nyelv: magyar
|
2022
adattárból, 2024. VII. 05. |
Kraiciné Szokoly Mária, Kovács Zsuzsa, Schiller Emese: Az elmélet és a gyakorlat integrációja a munkaalapú tanulás gyakorlatában egy egyetemi mesterszak szakmai gyakorlatának vizsgálata kapcsán, OPUS ET EDUCATIO: MUNKA ÉS NEVELÉS 9: (32) pp. 48-55. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2022
adattárból, 2024. VII. 05. |
Kovács Zsuzsa, Hegyi-Halmos Nóra, Schiller Emese: Az elmélet-gyakorlat integrációjának lehetőségei a munkaalapú tanulás keretei között, In: Molnár, Gyöngyvér; Tóth, Edit (szerk.) Új kutatások a neveléstudományokban 2021 : A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira, Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Intézet; MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság (2022) pp. 253-262. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2021
adattárból, 2024. VII. 05. |
Schiller Emese, Dorner Helga: Factors influencing senior learners’ language learning motivation. A Hungarian perspective, JOURNAL OF ADULT LEARNING KNOWLEDGE AND INNOVATION 5: (1) pp. 12-21. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 10 nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2024. VII. 05. |
Schiller Emese, Dorner Helga: A multi-perspective analysis of adult learner differences in foreign language learning, KONINSKIE STUDIE JEZYKOWE / KONIN LANGUAGES STUDIES 8: pp. 295-318. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2019
adattárból, 2024. VII. 05. |
Schiller Emese, Dorner Helga: Időskorúak nyelvtanulói autonómiájának fejlesztése tanulásmódszertani tanácsadással, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 7: (1) pp. 47-59. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 16 |
|
|