Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. II. 08. Közlemények |
2022
adattárból, 2024. II. 09. |
Bredács Alice: A végzettség nélküli iskolaelhagyás ellen – művészeti nevelés alapú módszerek című tanártovábbképzési project – beszámoló és javaslatok, PARLANDO: ZENEPEDAGÓGIAI FOLYÓIRAT p. &. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2022
adattárból, 2024. II. 09. |
Bredács Alice, Szakálos Sziringa: A szociális hátrányból származó stressz verbális és non-verbális megnyilvánulásai az intézményben, valamint vizuális megjelenése a tanulói rajzon, mit vizsgálati eszközön, In: Molnár, Gyöngyvér; Tóth, Edit (szerk.) Új kutatások a neveléstudományokban 2021 : A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira, Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Intézet; MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság (2022) pp. 74-88. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2020
adattárból, 2024. II. 09. |
Csepcsényi Lajos Lászlóné Balogh Melinda, Bredács Alice: Kreativitáskutatás a középfokú építőipar és földmérés ágazati szakképzésben, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 30: (12) pp. 81-101. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2020
adattárból, 2024. II. 09. |
Bredács Alice, Takács Kíra: A stresszel való megküzdőképesség fejlesztése az iskolában a reziliencia és a pszichológiai immunitás eszközeivel, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 30: (3) pp. 62-84. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL |
2019
adattárból, 2024. II. 09. |
Bredács Alice: A pozitív pedagógia fejlesztési területei – a pszichológiai immunkompetencia és a reziliencia fogalmainak tükrében, PARLANDO: ZENEPEDAGÓGIAI FOLYÓIRAT (2) 2019/2019-3 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2019
adattárból, 2024. II. 09. |
Bredács Alice: A pozitív pedagógia és a művészeti nevelés hatása a végzettség nélküli iskolaelhagyás csökkentésére, In: Tóth, Péter; Benedek, András; Mike, Gabriella; Duchon, Jenő (szerk.) Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar, Műszaki Pedagógia Tanszék (2019) pp. 606-617. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: Angol, Magyar
|
2018
adattárból, 2024. II. 09. |
Bredács Alice: A pozitív pszichológia pedagógiai és művészetpedagógiai aspektusai és a pozitív irányzat mozgalommá válása az oktatásban, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 28: (1-2) pp. 3-22. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar URL |
2016
adattárból, 2024. II. 09. |
Bredács Alice Mária: Psychological Immunity Research to the Improvement of the Professional Teacher Training’s National Methodological and Training Development, PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION 11: (2) pp. 118-141. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol
|
2015
adattárból, 2024. II. 09. |
Bredács Alice Mária: A pszichológiai immunitás vizsgálatának eredményei a szakmai tanárképzés országos módszertani- és képzésfejlesztéséhez. (p. 87-127, In: Daruka, Magdolna (szerk.) A tanári szerep változásának háttértényezői a szakképzésben, Budapesti Corvinus Egyetem (2015) pp. 87-127. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar URL |
2012
adattárból, 2024. II. 09. |
Bredács Alice, Kárpáti Andrea: A 14-16 éves művészeti képzésben részesülő tanulók pszichológiai immunkompetenciája és ennek integrációja a művészeti neveléssel, MAGYAR PEDAGÓGIA 112: (4) pp. 197-219. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 8 |
|
|