Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. I. 09.
Személyes adatok
Pesti Csilla
név Pesti Csilla
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (oktató)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola 100%
Elérhetőségek
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2019
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2020 - Károli Gáspár Református Egyetem
további (egyetemi adjunktus)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Kutatás
kutatási terület Tanárképzés
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2022

Erika Juhász, Daniel Lajčin, Igor Marks, Csilla Pesti, Viola Tamášová, Roman Tandlich: Innovation in current educational practice and its management, STS Science Centre Ltd.
dokumentum típusa: Könyv/Monográfia
nyelv: angol
2022

Kopp Erika, Pesti Csilla: Organizational Learning and Resilience in Hungarian Schools During COVID-19 Distance Education – Study of two cases, EUROPEAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION 2022: (dec 05) pp. 1-20.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2021

Pesti Csilla, TAMÁŠOVÁ Viola, LAJČIN Daniel, Bodonyi Edit: University-industry collaboration as a drive for innovation in Europe - A literature review with a systematic approach, AD ALTA-JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY RESEARCH 11: (2) pp. 41-46.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
URL 
2020

Szivák Judit, Pesti Csilla: A pedagógusprofesszió hazai megújításának esélyei a mesterpedagógus-programok tükrében, ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK); L'Harmattan Kiadó
dokumentum típusa:
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: magyar
2020

Chrappán Magdolna, Kopp Erika, Pesti Csilla: Initial teacher education in Hungary: issues, policies, practices, EASTERN EUROPEAN JOURNAL OF TRANSNATIONAL RELATIONS 4: (1) pp. 49-74.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: angol
URL 
2019

Pesti Csilla: The evolution of teacher education programmes in different countries with a special focus on the role of practicum in developing teacher competences, In: Michael, Schratz; Hana, Červinková; Gábor, Halász; Milan, Pol; Luís, Tinoca (szerk.) European Doctorate in Teacher Education – Researching Policy and Practice, Wydawnictwo Naukowe Dolnoslaskiej Szkoly Wyzszej (2019) pp. 136-147.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
2018

Pesti Csilla, Győri János, Kopp Erika: Student Teachers as Future Researchers: How do Hungarian and Austrian Initial Teacher Education Systems Address the issue of Teachers as Researchers?, CENTER FOR EDUCATIONAL POLICY STUDIES JOURNAL 8: (3) pp. 35-57.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 25
nyelv: angol
URL 
2017

Paneru D. R., Muhammad S., Seden K., Szelei N., Pesti C., Deisi C. Yunga-Godoy, Bernad W.: TRANSFORMATIVE TEACHER LEARNING, In: Rasiński, Lotar; Tóth, Tamás; Wagner, Josefine (szerk.) European Perspectives in Transformative Education, Wydawnictwo Naukowe Dolnoslaskiej Szkoly Wyzszej (2017) pp. 15-34.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2017

Pesti Csilla, Rapos Nóra, Nagy Krisztina, Bohán Mariann: Analysis of Learning Outcome-based Teacher Training Programmes – Development Experiences in Hungary, ACTA PAEDAGOGICA VILNENSIA 2017: (38) pp. 58-76.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: angol
URL 
2014

Pesti Csilla: A logikus gondolkodás fejlettségének vizsgálata vajdasági magyar középiskolások körében, In: Tóth, Péter; Ősz, Rita; Várszegi, Ágnes (szerk.) Pedagógusképzés - személyiségformálás, értékközvetítés, értékteremtés, Óbudai Egyetem Trefort Ágoston Mérnökpedagógiai Központ (2014) pp. 88-105.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:47 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
42
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
39
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
12 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
21
Témavezetés
témavezető Győri János
társ témavezető Kopp Erika
vezetés módja társ
fokozat PhD
a képzés kezdete 2016/03
abszolutóriumot szerzett (év, hónap) 2018/08
a fokozatszerzés éve 2019
diszertáció az értekezés tézisei (angol nyelven)az értekezés
a védés adatai védés

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )