Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. II. 27.
Személyes adatok
név Révész László
intézmény neve
doktori iskola
EKKE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
TF Sporttudományok Doktori Iskola (témakiíró)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása EKKE Neveléstudományi Doktori Iskola 90%
TF Sporttudományok Doktori Iskola 10%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Elérhetőségek
drótpostacím revesz.laszlouni-eszterhazy.hu
telefonszám +36 36 520-400/3165
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2009
fokozat tudományága sporttudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Semmelweis Egyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2019
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eszterházy Károly Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2014 - Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 4
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 1.5
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
(50%) Horváth Cintia PhD 2022  EKE NDI
(50%) Tóthné Vojtkó Veronika PhD 2022  EKE NDI

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
(50%) Varga Attila PhD (2024/01)  SDI-TE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Hegyi Domonkos Péter (PhD) (2027/08)  EKE NDI
(50%) Bartha Enikő (PhD) (2026/08)  EKE NDI
(50%) Széplaki Ildikó (PhD) (2025/08)  EKE NDI
(50%) Fodor Éva (PhD) (2024/08)  EKE NDI
(50%) Láng Éva (PhD) (2024/08)  EKE NDI
hiányos adatú hallgatói:
Varga Attila PhD ()  SDI-TE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület A testnevelés és a sport tanításának módszertani és pedagógiai kérdései. A kompetenciamérés lehetősége a testnevelésben és a sportban Sporttehetség kutatás IKT használata a testnevelésben
jelenlegi kutatásainak tudományága sporttudományok
neveléstudományok
Közlemények
2023

Julianna Vig, László Révész, Mónika Kaj, Katalin Kälbli, Bernadett Svraka, Kinga Révész-Kiszela, Tamás Csányi: The Prevalence of Educational Neuromyths among Hungarian Pre-service Teachers, JOURNAL OF INTELLIGENCE 11: (2) 31
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
URL 
2023

Varga Attila, Révész László: Impact of Applying Information and Communication Technology Tools in Physical Education Classes, INFORMATICS (BASEL) 10: (1) 20
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: angol
URL 
2023

Révész László: A sporttehetség-gondozás elmélete és gyakorlata, Krea-Fitt Kft.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: magyar
2021

Kälbli Katalin, Kaj Mónika, Király Anita, Szmodis Márta, Révész László, Csányi Tamás: Health-related Physical Fitness of Hungarian Youth with Special Educational Needs – Cross-sectional Comparison with Typical Developing Children in a Representative Sample, In: BALINT, Gheorghe; ANTALA, Branislav; CARTY, Catherine; MABIÉMÉ, Jean-Marie Aleokol; AMAR, Imen Ben; KAPLÁNOVÁ, Adriana (szerk.) Physical Education and Sport for Children and Youth with Special Needs Researches – Best Practices – Situation, Slovak Scientific Society for Physical Education and Sport; Fédération Internationale d'Éducation Physique (FIEP) (2021) pp. 13-26.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2021

Révész László: A tanár-diák kapcsolat jellemzői a testnevelésben, MAGYAR PEDAGÓGIA 121: (1) pp. 3-23.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
URL 
2018

Révész László: A Komplex Alapprogram alprogramjai, In: Révész, László; K, Nagy Emese; Falus, Iván (szerk.) A Komplex Alapprogram Koncepciója, EKE Líceum Kiadó (2018) pp. 43-60.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 33
nyelv: magyar
2018

Révész László, K Nagy Emese: A Komplex Alapprogram bemutatása, In: Révész, László; K, Nagy Emese; Falus, Iván (szerk.) A Komplex Alapprogram Koncepciója, EKE Líceum Kiadó (2018) pp. 11-20.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 42
nyelv: magyar
URL 
2015

Kaj Mónika, F Saint-Maurice Pedro, Karsai István, Vass Zoltán, Csányi Tamás, Boronyai Zoltán, Révész László: Associations Between Attitudes Toward Physical Education and Aerobic Capacity in Hungarian High School Students, RESEARCH QUARTERLY FOR EXERCISE AND SPORT 86: (S1) pp. S74-S81.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 18
nyelv: angol
URL 
2007

Trzaskoma-Bicsérdy G, Bognár J, Révész L, Géczi G: The Coach-Athlete Relationship in Successful Hungarian Individual Sports, INTERNATIONAL JOURNAL OF SPORTS SCIENCE AND COACHING 2: (4) pp. 485-495.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 57
nyelv: angol
URL 
2007

Bíró Melinda, Fügedi Balázs, Révész László: The Role of Teaching Swimming in the Formation of a Conscious Healthy Lifestyle, INTERNATIONAL JOURNAL OF AQUATIC RESEARCH AND EDUCATION 1: (3) pp. 269-284.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 30
nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:190 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
300
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
216
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
20
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
19 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
32
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
8
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
923

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )