a doktori cselekmény befejezésének határideje (év, hónap)
2022/08
Közlemények
2021
adattárból, 2022. IV. 30.
Korpaš Olivera: Reflective practice and Prezi — Tools for improving Academic Speaking Skills, JOURNAL OF TEACHING ENGLISH FOR SPECIFIC AND ACADEMIC PURPOSES 9: (3) pp. 321-331. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL
2020
adattárból, 2022. IV. 30.
Gajdos Srdan, Korpas Olivera: Using multi-player computer/mobile games as a supplement to speaking and improving oral fluency – a short case study, ALKALMAZOTT NYELVTUDOMÁNY 20: (1) 10.18460/ANY.2020.1.005 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL
2019
adattárból, 2022. IV. 30.
Gajdoš Srđan M., Korpaš Olivera Lj.: POPULAR CULTURE IN THE CLASSROOM: THE ART OF HAVING FUN AND LEARNING, Методички видици 10: (10) pp. 211-277. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL
2019
adattárból, 2022. IV. 30.
Srđan M. Gajdoš, Olivera Lj. Korpaš: Hornby’s Characters Trapped in the Parallel World of Music, LIPAR - Journal of Literature, Language, Art and Culture 69: (1) pp. 301-312. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.
Kutatás
kutatási terület
Computer-assisted language learning; Blended learning; English for Academic Purpose; Language curriculum design