Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. XI. 20. Közlemények |
2022
adattárból, 2022. XI. 20. |
Káplár-Kodácsy Kinga, Dorner Helga: Az iskola-egyetem partnerség és a mentori gyakorlat összekapcsolódásának lehetséges dimenziói, In: Rónay, Zoltán; Fazekas, Ágnes; Horváth, László; Kálmán, Orsolya (szerk.) Keresni az újat szüntelen..., L'Harmattan Kiadó (2022) pp. 344-359. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2021
adattárból, 2022. XI. 20. |
Andrew J. Hobson, Bronwen Maxwell, Káplár-Kodácsy Kinga: THE ROLE OF THE MENTORING PROGRAMME COORDINATOR, dokumentum típusa: nyelv: angol
|
2021
adattárból, 2022. XI. 20. |
Káplár-Kodácsy Kinga, Rónay Zoltán, Dorner Helga: Adaptációs stratégiák a felsőoktatásban, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 31: (11-12) pp. 115-129. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL |
2020
adattárból, 2022. XI. 20. |
Káplár-Kodácsy Kinga, Dorner Helga: The use of audio diaries to support reflective mentoring practice in Hungarian teacher training, INTERNATIONAL JOURNAL OF MENTORING AND COACHING IN EDUCATION 9: (3) pp. 257-277. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2022. XI. 20. |
Dorner Helga, Káplár-Kodácsy Kinga: Analyzing Mentor Narratives of Reflective Practice: A Case for Supporting Adult Learning in Hungarian Initial Teacher Education, MENTORING AND TUTORING: PARTNERSHIP IN LEARNING 28: (3) pp. 318-339. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2022. XI. 20. |
Káplár-Kodácsy Kinga, Dorner Helga: Rebuilding faculty capacities in higher education: An alternative for relational mentoring, INNOVATIONS IN EDUCATION AND TEACHING INTERNATIONAL 1: pp. 1-11. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2022. XI. 20. |
Káplár-Kodácsy Kinga, Dorner Helga: Diverse aspects of school-university partnership in mentoring teachers: roles, functions and potentials, In: Edith, Braun; Rachelle, Esterhazy; Robert, Kordts-Freudinger (szerk.) Research on Teaching and Learning in Higher Education, Waxmann Verlag Gmbh (2020) pp. 21-36. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2020
adattárból, 2022. XI. 20. |
Andrew J. Hobson, Bronwen Maxwell, Káplár-Kodácsy Kinga, Eleanor Hotham: THE NATURE AND IMPACT OF EFFECTIVE MENTORING TRAINING, EDUCATION AND DEVELOPMENT (MTED), dokumentum típusa: nyelv: angol
|
2020
adattárból, 2022. XI. 20. |
Erdei Luca Alexa, Káplár-Kodácsy Kinga: International Student Mobility at a Glance, ELTE Eötvös Loránd University Department of Erasmus+ and International Programmes dokumentum típusa: nyelv: angol URL |
2017
adattárból, 2022. XI. 20. |
Káplár-Kodácsy Kinga, Dorner Helga: Felnőttkori tanulási modellek a reflektív gyakorlat szolgálatában : A mentori munka mint felnőttkori tanulásszervezési forma, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ (3) pp. 31-49. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 7 |
|
|