Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. I. 05.
Személyes adatok
név Csapodi Csaba
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Matematika Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása ELTE Matematika Doktori Iskola 100%
Elérhetőségek
drótpostacím csapodi.csabattk.elte.hu
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2017
fokozat tudományága matematika- és számítástudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Debreceni Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2015 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
abszolutóriumot szerzett:
(50%) Jánvári Zsuzsanna (PhD) 2023/08  MDI2-ELTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Miskei Ferenc István (PhD) (2026/08)  MDI2-ELTE
(50%) Boller Balázs (PhD) (2025/08)  MDI2-ELTE
(50%) Neogrády-Kiss Borbála (PhD) (2024/08)  MDI2-ELTE
(50%) Paulovics Zoltán (PhD) (2024/08)  MDI2-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület matematika didaktika
jelenlegi kutatásainak tudományága matematika- és számítástudományok
neveléstudományok
Közlemények
2022

Ambrus Gabriella, Csapodi Csaba, Vancsó Ödön, Varga Eszter: Mathematikunterricht in Ungarn – Traditionen und Erneuerungen, In: Rolfes, Tobias; Rach, Stefanie; Ufer, Stefan; Heinze, Aiso (szerk.) Das Fach Mathematik in der gymnasialen Oberstufe, Waxmann Verlag Gmbh (2022) pp. 177-195.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: német
URL 
2022

Jánvári Zsuzsanna, Csapodi Csaba: Teaching statistics in Hungarian schools: situation analysis and development opportunities.,
dokumentum típusa:
nyelv: angol
2022

Csapodi Csaba: The reform of mathematics teacher education in Hungary,
dokumentum típusa:
nyelv: angol
2021

Krajcsi Attila, Csapodi Csaba, Stettner Eleonóra: Algotaurus: an educational computer programming game for beginners, INTERACTIVE LEARNING ENVIRONMENTS 29: (4) pp. 634-647.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: angol
URL 
2021

Csapodi Csaba: Geometric proofs in Hungarian teaching practice in grades 9-12, In: Éva, Vásárhelyi; Johann, Sjuts (szerk.) Theoretische und empirische Analysen zum geometrischen Denken, WTM-Verlag (2021) pp. 31-44.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
2021

Csapodi Csaba, Hoffmann Miklós: Changes in Mathematics Core Curriculum and Matriculation Exam in the Light of the COVID-19-Shock, EDUCATION SCIENCES 11: (10) 610
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Esszé
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
URL 
2018

Csapodi C, Hegyvari N: On some irrational decimal fractions, revisited, ELEMENTE DER MATHEMATIK 73: (1) pp. 23-28.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2018

Ambrus G., Csapodi C., Vancsó Ö.: Teaching reality based tasks in Hungarian schools based on some national traditions, HISTORY OF EDUCATION AND CHILDREN’S LITERATURE 13: (1) pp. 461-477.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2016

Csapodi Csaba, Koncz Levente: The efficiency of written final exam questions in mathematics based on voluntary data reports, 2012–2015, TEACHING MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE 14: (1) pp. 63-81.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: angol
URL 
2015

Lavicza Zsolt, Juhos Istvan, Koren Balazs, Fenyvesi Kristof, Csapodi Csaba, Kis Marta, Mantecón Jose-Diego: Integrating technology into primary and secondary school teaching to enhance mathematics education in Hungary, In: CERME 9 - Proceedings of the Ninth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, European Society for Research in Mathematics Education (ERME) (2015) pp. 2430-2431.
dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:20 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
23
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
22
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
0 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
26
Témavezetés
témavezető Vancsó Ödön
vezetés módja egyéni
fokozat PhD
a képzés kezdete 2009
abszolutóriumot szerzett (év, hónap) 2014/08
a fokozatszerzés éve 2017
diszertáció Doi/handle elérés (értekezés, tézisek)
a védés adatai védés


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )